پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۹
کد خبر: ۱۴۱۴۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲

برگزاری صد و سی و نهمین برنامه «امامزادگان عشق» در گلزار شهدا

فرهنگسرای رضوان با همکاری کانون خادمان شهدا و کانون جهادی چهارده معصوم(ع)، صد و سی و نهمین برنامه «امامزادگان عشق» را در روز پنجشنبه ۲۲ شهریورماه برگزار می‌کند.

برگزاری صد و سی و نهمین برنامه «امامزادگان عشق» در گلزار شهدابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، صد و سی و نهمین برنامه «امامزادگان عشق» روز پنجشنبه ۲۲ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

این برنامه با بخش‌هایی چون روایتگری سیره و سبک زندگی شهدا، مسابقه فرهنگی، اجرای گروه سرود تسنیم بهشتی، مدیحه‌سرایی، قرعه‌کشی و اهدای دو قطعه تابلو فرش حرم امام رضا(ع) همراه با برپایی ایستگاه‌های کودک و نوجوان، گریم کودک، شهیدشناسی، خادم‌الشهدا، مشاوره‌‌های مذهبی، خانواده، اجتماعی و تحصیلی، طب سنتی، واکس صلواتی، چای و دم‌نوش، کمک‌های مومنانه، اکرام و محسنین و اقامه نماز مغرب و عشا در میدانگاه قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن: ۵۵۲۰۱۵۳۱ یا ۰۹۲۳۱۰۵۶۷۵۱ تماس بگیرند یا به پیام‌رسان بله به آدرس@rezvanfarhangsara، پیام‌رسان ایتا به نشانی @farhangsararezvan یا صفحه فرهنگسرای رضوان در روبیکا و روبینو به نشانی @rezvanfarhangsara مراجعه کنند.

نظر شما