پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۵
کد خبر: ۱۴۱۴۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰

نمایش و نقد فیلم سینمایی «مست عشق» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «مست عشق» با حضور حسن فتحی نویسنده و کارگردان فیلم در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

نمایش و نقد فیلم سینمایی «مست عشق» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «مست عشق» به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی، یکشنبه ۲۵ شهریورماه ساعت ۱۸ در ششصد و بیست و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

این فیلم در ژانر درام، تاریخی و عاشقانه که هم‌اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است، برداشتی آزاد از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری است و رابطه عارفانه مولانا با شمس تبریزی را به تصویر می‌کشد.

 پارسا پیروز فر، حسام منظور، بنسو سورال، هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول و شهاب حسینی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی با حضور حسن فتحی (نویسنده و کارگردان)، فرهاد توحیدی (نویسنده)، رضا صائمی (منتقد سینما)، کورش جاهد (کارشناس مجری) و جمعی دیگر از عوامل فیلم برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و بیست و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به بخش فیلم‌های خارجی سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز از نیم ساعت پیش از آغاز نمایش فیلم وجود دارد.

نظر شما