جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۰
کد خبر: ۱۴۱۴۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
باشگاه بچه‌کتابخون‌ها در پنجاه و پنجمین کتاب پیشنهادی معرفی می‌کند

«تا همیشه آفتاب» در سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)

«تا همیشه آفتاب» کتابی شامل کوتاهه‌هایی از زندگی و زمانه امام زمان (عج) در باشگاه بچه‌کتابخون‌ها با ۴۰ درصد تخفیف ارائه شد.

«تا همیشه آفتاب» در سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، باشگاه بچه‌کتابخون‌ها در پنجاه و پنجمین معرفی کتاب هفته و همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) این کتاب را به مخاطبان نوجوان خود پیشنهاد می‌کند. «تا همیشه آفتاب» از مجموعه «چهارده خورشید یک آفتاب» نوشته فرشته سعیدی و انتشارات شهید کاظمی است که در قالب یکصد مینی‌مال، دوازدهمین امام شیعیان و منجی بشریت را به مخاطبان معرفی می‌کند.

این کتاب با پیگیری باشگاه بچه‌کتابخون‌ها و هماهنگی اپلیکیشن فراکتاب با ۴۰ درصد تخفیف در دسترس نوجوانان قرار گرفته است. اعضای باشگاه می‌توانند فایل کتاب را از اینجا دریافت کنند: bk.farhangsara.ir/UserHome.aspx

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «جوانی به آن سن و سال، همه سؤال‌های علامه را جواب داد. پرسیده و نپرسیده، همه مشکلاتش را حل کرد. دل علامه لرزید: نکند... تازیانه از دستش افتاد: می‌شود امام زمان را دید؟ جوان خم شد. تازیانه را برداشت و در دست علامه گذاشت. خندید: چه‌طور نمی‌شود وقتی دست او توی دست توست؟»

نوجوانان و دانش‌آموزان مدارس مقطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم می‌توانند با ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷ لینک ثبت نام باشگاه را دریافت کرده و با تکمیل مشخصات خود و دریافت کارت عضویت (به‌صورت دیجیتال)، از سایت bk.farhangsara.ir از خدمات و تسهیلات ویژه این باشگاه استفاده کرده و از صفحه کاربری خود کتاب را تهیه کنند.

تا کنون ۵۴ کتاب در باشگاه کتاب بچه‌کتابخون‌ها معرفی شده و با عضویت می‌توانید از تمامی این آثار بهره‌مند شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره باشگاه می‌توانید با شماره ۹۶۶۵۳۴۶۲ تماس بگیرید و یا به نزدیک‌ترین کتابخانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کنید.

نظر شما