پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۰
کد خبر: ۱۴۱۵۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵

انیمیشن «قرمز شدن» در فرهنگسرای عطار نیشابوری به نمایش در می‌آید

در نهمین نشست علاقه‌مندان به فیلم در فرهنگسرای عطار نیشابوری، انیمیشن «قرمز شدن» روز چهار شنبه ۲۸ شهریورماه ساعت ۱۶ به نمایش در می‌آید.

انیمیشنبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای عطار نیشابوری با هدف معرفی جدیدترین انیمیشن‌های روز دنیا و ایجاد روحیه مشارکت جمعی در بین علاقه‌مندان به صنعت سینما، در نهمین نشست خود روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه ساعت ۱۶ انیمیشن «قرمز شدن» را به نمایش در می‌آورد.

پس از تماشای فیلم شرکت‌کنندگان در مورد موضوع، معنا و مفهومی که از تماشای فیلم درک کرده‌اند بحث و گفت‌وگو خواهند کرد. این برنامه با اجرای امیرحسین علی‌نیا فر گوینده شبکه رادیویی جوان، نویسنده روزنامه جام جم و امیرمحمد احمدی مجری و گوینده برگزار خواهد شد.

داستان انیمیشن «قرمز شدن» درباره نوجوان ۱۳ ساله‌ای به نام «می لی» است که دوران نوجوانی عجیب و غریبی را تجربه می‌کند؛ او زمانی که خیلی هیجان‌زده می‌شود، به یک پاندای قرمز غول‌پیکر تبدیل می‌شود...!  

فرهنگسرای عطار نیشابوری در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان محمد امیرقلی واقع شده و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۵۵۷۱۶۷۷۶ تماس بگیرند. 

نظر شما