پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۴۱۵۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

نمایش و نقد فیلم سینمایی «جویندگان» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «جویندگان» اثری از جان ورد در هفتاد و ششمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

نمایش و نقد فیلم سینمایی «جویندگان» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «جویندگان» اثری از جان فورد با فیلم‌برداری رنگی وینتون سی‌هاچ، چهارشنبه ۲۸ شهریورماه ساعت ۱۸ در هفتاد و ششمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» با مشارکت کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

فیلم سینمایی جویندگان (The Searchers) محصول ۱۹۵۶ یک فیلم ماجراجویی، وسترن و درام به کارگردانی جان فورد است؛ در این فیلم بازیگرانی همچون جان وین، جفری هانتر، ورا مایلز و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در سال ۲۰۰۸، بنیاد فیلم آمریکا، جویندگان را به عنوان بهترین فیلم وسترن تاریخ سینمای آمریکا انتخاب کرد.

در خلاصه داستان جویندگان آمده است: یک کهنه سرباز جنگ داخلی آمریکا پس از اینکه بقیه اعضای خانواده برادرش در یک یورش به مزرعه تگزاس قتل عام می‌شوند، برای نجات خواهرزاده خود از دست کومانچ‌ها، سفری طولانی را آغاز می کند و ...

این فیلم با زیرنویس فارسی به نمایش در می‌آید و در بخش گفت‌وگوی ویژه با حضور امیر قادری از کارشناسان حوزه سینما و دبیر کافه سینما نقد و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (به صورت نقدی) نیز نیم ساعت پیش از آغاز فیلم وجود دارد.

فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع است و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

نظر شما