پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۴۱۵۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
عسگری خبر داد

بازدید از موزه انقلاب و دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس رایگان است

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: بازدید از این موزه در هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر رایگان است.

بازدید از موزه انقلاب و دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس رایگان استبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا عسگری مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: همه ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس بازدید از این مجموعه رایگان بوده است و امسال نیز در جهت تکریم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بازدید از موزه از ۳۱ شهریور تا ۷ مهرماه برای عموم مردم به صورت رایگان خواهد بود.

وی با استقبال از ارگان‌ها و نهاد‌ها برای بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: مراکز آموزشی، سازمان‌ها و اداراتی که خواهان بازدید گروهی از این مجموعه می‌باشند می‌بایست درخواست خود را در سایت موزه به ثبت برسانند.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی در روز‌های شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روز‌های جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان است.

نظر شما