جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۴۱۶۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

اجرای نمایش «کدو قلقله‌زن» در فرهنگسرای فردوس

نمایش شاد و موزیکال «کدو قلقله‌زن» به کارگردانی سحر پورفرج مهر و آبان ۱۴۰۳ در سالن تماشاخونه فرهنگسرای فردوس به روی صحنه خواهد رفت.

اجرای نمایش «کدو قلقله زن» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش شاد و موزیکال «کدو قلقله‌زن»، کاری از گروه هنری بازی‌سازان، به کارگردانی سحر پورفرج، مهر و آبان ۱۴۰۳ روز‌های دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۸ در تماشاخونه فرهنگسرای فردوس به روی صحنه می‌رود.

نمایش موزیکال و شاد «کدو قلقله‌زن» داستان قدیمی یک کدوی قلقله زن است که برای دیدن نوه‌اش راهی سفر می‌شود و در راه به جانورانی مانند گرگ و شیر و ببر برمی‌خورد و برای نجات جانش نقشه می‌کشد.

محسن بان‌ور، سعید شاملو، امید الهامی و یسنا قلی‌زادگان، بازیگران نمایش کدو قلقله زن به نویسندگی جواد ذوالفقاری و شادی پورمهدی می‌باشند.

والدین محترم برای تهیۀ بلیط می‌توانند با مراجعه به نشانی فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس یا از طریق تارنمای تیوال اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، یا رزرو و هماهنگی اجرای ویژه با تلفن‌های ۰۹۱۹۲۴۹۲۱۰۰ و ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرید.

نظر شما