پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۴۱۶۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷

برگزاری نمایشگاه کتاب و نگارگذر دفاع مقدس در خانه موزه شهید چمران

نمایشگاه کتاب و نگارگذر دهلاویه همزمان با شروع هفته دفاع مقدس در خانه موزه شهید چمران و هفت کتابخانه قلب پایتخت برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب و نگارگذر دفاع مقدس در خانه موزه شهید چمرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای عترت نمایشگاه کتاب و نگارگذر دهلاویه را همزمان با هفته دفاع مقدس در خانه موزه شهید چمران و هفت کتابخانه قلب پایتخت از یکم تا هشتم مهرماه برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند در مدت زمان برگزاری از نمایشگاه کتاب دفاع مقدس دهلاویه همزمان با هفته دفاع مقدس دیدن کرده و بر تاریخ دفاع مقدس مروری داشته باشند.

در این نمایشگاه ۷۰۰ عنوان کتاب با موضوعات کودک و نوجوان، تاریخ شفاهی، خاطره شفاهی، رمان و مستندنگاری ارائه خواهد شد. همچنین تخفیف ویژه‌ای برای بهره‌مندی علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی عرضه می‌شود.

این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر میزبان شهروندان خواهد بود. در این نمایشگاه کتاب‌های نویسندگان و ناشران متنوعی نیز حضور خواهد داشت و در حاشیه برگزاری این رویداد نشست‌های تخصصی از جمله پاتوق شهدا نیز برپاست.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ۱۵ خرداد، محله‌ سرپولک، کوچه کمال بشیری، پلاک ۷ مراجعه کنند. 

نظر شما