شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۴۲۰۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
فرهنگسرای رضوان برگزار می‌کند

برنامه «به تماشای سرو» میهمان خانواده شهید جاویدالاثر سید وحید حسینی

برنامه «به تماشای سرو» فرهنگسرای رضوان در چهارصد و هشتاد و یکمین اجرای خود میهمان خانواده شهید جاویدالاثر دوران دفاع مقدس سید وحید حسینی است.

برنامه «به تماشای سرو» میهمان خانواده شهید جاویدالاثر سید وحید حسینیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برنامه «به تماشای سرو» روز دوشنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۱۱ با حضور کارکنان فرهنگسرای رضوان به همراه مسئولان بهشت زهرا(س) و بسیجیان محله نعمت‌آباد در منزل شهید جاویدالاثر سید وحید حسینی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان ضمن دیدار و گفت‌وگو با خانواده معظم این شهید با خاطرات و سبک زندگی ایشان آشنا می‌شوند.

شهید سید وحید حسینی ۱۰ آذرماه ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد و دوران تحصیلش را تا مقطع اول متوسطه ادامه داد. سپس به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و در آخر روز ۲۱ تیرماه سال ۱۳۶۷ در منطقه نهرعنبر فکه توسط نیرو‌های بعثی به شهادت رسید و تا کنون اثری از پیکرش به دست نیامده است.

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا، رزمنده‌ها و ایثارگران به همراه پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی (ایثار، جهاد، شهادت، پایداری و مقاومت) به همراه ثبت و ضبط زندگینامه و خاطرات ارزشمند شهدا به منظور آشنایی نسل امروز با سیره اخلاقی شهدا با تأکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی از اهداف برنامه «به تماشای سرو» است که از بدو تأسیس فرهنگسرای رضوان در سال ۱۳۸۹ تا کنون با حضور در منزل خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن: ۵۵۲۰۱۵۳۱-۵۱۶۳۳۸۱۶ یا ۰۹۲۳۱۰۵۶۷۵۱ تماس بگیرند یا به پیام‌رسان بله به نشانی @rezvanfarhangsara، پیام‌رسان ایتا به نشانی @farhangsararezvan یا صفحه فرهنگسرای رضوان در روبیکا و روبینو به نشانی @rezvanfarhangsara مراجعه کنند.

نظر شما