شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۴۲۰۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
همزمان با روز جهانی کودک برگزار می‌شود

هفتمین همایش «فرهنگ و خانواده» در فرهنگسرای خانواده

همزمان با روز جهانی کودک هفتمین همایش «فرهنگ و خانواده» با موضوع مبانی روانشناختی و تربیتی غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان روز دوشنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۱۴ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

هفتمین همایش فرهنگ و خانواده در فرهنگسرای خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با روز جهانی کودک هفتمین همایش «فرهنگ و خانواده» با موضوع مبانی روانشناختی و تربیتی غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان روز دوشنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۱۴ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

در این برنامه استادان مطرح در حوزه روانشناسی و خانواده از جمله: غلامعلی افروز (استاد ممتاز دانشگاه تهران)، ناصرالدین کاظمی حقیقی (نایب رییس انجمن علمی کودکان استثنایی)، کاوه مقدم (روانشناس و فعال در حوزه فرزندان طیف اتیسم)، فرهاد چنگیزی (روانشناس) و شیوا مقدم (رییس فرهنگسرای خانواده) حضور دارند و به سخنرانی می‌پردازند.  

اوقات فراغت در کودکان و نوجوانان آهسته‌گام، رویکرد‌های خانواده‌محور، اوقات فراغت در افراد تیزهوش، اوقات فراغت و اختلال در طیف اتیسم، اوقات فراغت در افراد با مشکلات حسی، فرهنگ، اوقات فراغت، خانواده از جمله موضوع‌های مورد سخنرانی و بررسی در هفتمین همایش فرهنگ و خانواده است.  

اجرای این همایش به عهده عذرا مرادی است و جمعی از نوجوانان استثنایی به هنرنمایی می‌پردازند.  

روز جهانی کودک در سراسر جهان انگیزه‌ای برای توجه به حقوق کودکان است. کشور‌های جهان بنا بر سنت و فرهنگ خود، این روز را به گونه‌های مختلف برگزار می‌کنند. این روز در ایران ۱۶ مهر جشن گرفته می‌شود.

هفتمین همایش «فرهنگ و خانواده» با مشارکت و همکاری مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا، کلینیک هیجان و اندیشه و فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسد‌آبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.

نظر شما