دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۴۲۱۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵

«ماچوچه و کلاغ» برای کودکان کتابخوان و خلاق خانه‌ فرهنگ باصفا

خانه‌ فرهنگ باصفا منطقه ۵ با مشارکت کانون آرزو‌های بزرگ، کارگاه خوانش و نقاشی از کتاب «ماچوچه و کلاغ» را به همراه ساخت کاردستی، برای کودکان ۵ تا ۷ سال برگزار می‌کند.

«ماچوچه و کلاغ» برای کودکان کتابخوان و خلاق خانه‌فرهنگ باصفابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کارگاه خوانش گروهی قصه برای کودکان ۵ تا ۷ سال، با کتاب «ماچوچه و کلاغ» بازنویسی افسانه شعبان‌نژاد، همراه با آموزش نقاشی و ساخت کاردستی، چهارشنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۱۰:۳۰ در خانه‌ فرهنگ باصفا منطقه ۵ برگزار می‌شود.

در این برنامه که به همت کانون آرزو‌های بزرگ و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد فضایی آموزنده و همراه با خلاقیت و نوآوری برای کودکان پنج تا هفت سال برگزار می‌شود؛ آرزو مصطفی، نویسنده کتاب کودک، ضمن خوانش گروهی کتاب «ماچوچه و کلاغ» نوشته‌ی افسانه شعبان‌نژاد، ساخت کاردستی و نقاشی نیز آموزش داده خواهد شد.

«ماچوچه و کلاغ» بازنویسی قصه‌ای از ادبیات شفاهی سرزمین پهناور ایران است که با هدف آشنایی با افسانه‌ها، تقویت روحیه‌ی دوستی و همکاری، آشنایی با حیوانات، مهمان نوازی و مهربان بودن با بقیه و انجام درست و کامل کار‌ها همراه با نمایش عروسکی برای کودکان بازخوانی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه‌ فرهنگ باصفا، واقع در: فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۴۰۹۸۷۴۸ و ۴۴۰۵۳۶۳۵ تماس بگیرید.

نظر شما