دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۴۲۱۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۹ برگزار می‌کند: 

برپایی کارگاه آموزشی «زندگی خودباورانه» در خانه فرهنگ تلاش

خانه فرهنگ تلاش منطقه ۱۹ کارگاه آموزشی «زندگی خودباورانه» را با محوریت خودسازی و خودشناسی روز‌های یکشنبه و دوشنبه هر هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ برگزار می‌کند.

*برپایی کارگاه آموزشیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، خانه فرهنگ تلاش منطقه ۱۹ کارگاه آموزشی «زندگی خودباورانه» را با هدف آشنایی علاقه‌مندان با مزایای خودشناسی، خودباوری و ارتباط آن با اعتماد به نفس، روز‌های یکشنبه و دوشنبه هر هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ با حضور ریحانه عمران‌زاده برگزار می‌کند.  

خودباوری یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین ارکانی است که یک انسان برای رسیدن به موفقیت واقعی به آن نیاز دارد. از این رو کارگاه آموزشی «زندگی خودباورانه» جایی است که می‌توان پاسخ همه پرسش‌هایی را که به دنبالش هستیم به دست بیاوریم و با هدف بازسازی و ارتقای شخصیت در تمام ابعاد زندگی نتیجه شگرفی را تجربه کنیم.

در این کارگاه آموزشی موضوعاتی همچون: هوش هیجانی، خودکنترلی، تصمیم‌گیری بهتر، مهارت‌های ارتباطی، مدیریت استرس و اضطراب، افزایش اعتماد به نفس و... با بهره‌گیری از کتا‌ب‌های «زندگی خود را دوباره بیافرینید»، «شفای درون»، «دوره خودسازی»، «تئوری انتخاب» و... توسط کارشناس برنامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خانه فرهنگ تلاش در خانی‌آباد نو، بلوار میلاد، خیابان شهرداری، جنب پارک ۲۲ بهمن واقع شده و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های این مرکز می‌توانند با شماره ۵۵۵۱۱۱۲۵ تماس بگیرند.

نظر شما