دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۴۲۱۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹

رویداد موسیقایی_استعدادیابی «تهرانُت» برگزار می‌شود

باشگاه موسیقی نوجوان از برگزاری رویداد تهرانُت برای کشف و پرورش استعدادهای موسیقایی نوجوانان دختر و پسر خبر داد. پوستر و متن فراخوان این رویداد به زودی منتشر می‌شود.

رویداد موسیقایی_استعدادیابی «تهرانُت» برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر به نقل از روابط عمومی باشگاه موسیقی نوجوان؛ امیرحسین حیدری، مدیر این باشگاه، از برگزاری نخستین رویداد استعدادیابی-موسیقایی تهرانُت خبر داد و گفت: کارویژه اصلی باشگاه موسیقی حمایت از نوجوانان دختر و پسر توانمند، مستعد و خلاق در عرصه موسیقی است. از این رو، رویداد تهرانُت به عنوان مسیری برای کشف استعدادهای نوجوان و پرورش آن‌ها در باشگاه موسیقی نوجوان طراحی شده است.

حیدری با اشاره به اهداف و ماموریت باشگاه موسیقی نوجوان توضیح می‌دهد: پوستر و متن فراخوان رویداد تهرانُت به زودی منتشر خواهد شد و نوجوانان دختر ‌و پسر علاقه‌مند می‌توانند در زمینه‌های آهنگسازی، نوازندگی، خوانندگی و جمع‌خوانی شرکت نمایند.

مدیر باشگاه موسیقی نوجوان بیان می‌کند تا کنون جشنواره‌های موسیقی متفاوتی در سطح کشور برگزار شده است اما تهرانُت یک جشنواره موسیقی نیست بلکه یک رویداد استعدادیابی است که دختر و پسر مستعد و خلاق ما با حضور در این رویداد می‌تواند علاوه بر اغنای شور و هیجان نوجوانی خود، مهارت‌ها و توانمندی‌های موسیقایی خویش را در برابر اساتید برجسته موسیقی به نمایش بگذارد.

هنرجویان موسیقی در آموزشگاه‌ها و هنرستان‌های موسیقی، گروه‌های نوازندگی، علاقه‌مندان به آهنگسازی و خوانندگی، گروه‌های هم‌خوانی و تمام دختران و پسران نوجوان مستعد و خلاق در زمینه موسیقی در بازه سنی ۱۰ تا ۱۸ سال، می‌توانند پس از انتشار فراخوان رویداد، مطابق با شرایطی که در آن ذکر خواهد شد، با ارسال نمونه اثر خود در این رویداد استعدادیابی موسیقایی شرکت کنند.

اطلاعات تکمیلی و محتوای فراخوان در همین سایت به نشانی navano.club منتشر خواهد شد.

نظر شما