چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۴۲۳۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱

رونمایی از کتاب «گمشده به باغ شازده می‌رود» در فرهنگسرای اندیشه

رویداد «قرار کتاب» با محوریت رونمایی از کتاب «گمشده به باغ شازده می‌رود» به قلم شادی عنصری در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

قرار کتاب، به «گمشده به باغ شازده می‌رود» رسیدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، رویداد «قرار کتاب» با محوریت رونمایی از کتاب «گمشده به باغ شازده می‌رود» به قلم شادی عنصری یکشنبه ۲۲ مهرماه ساعت ۱۵ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

این نشست با حضور شادی عنصری نویسنده‌ کتاب، هستی حشمتی و علی جلایی کارشناس و منتقد کتاب و نیلوفر کاظمی مجری نشست برگزار می شود.

کتاب «گمشده به باغ شازده می‌رود» مجموعه داستانی در ۱۷۰ صفحه است که نشر نی آن را منتشر کرده و در یکی از داستان‌های کوتاه کتاب آمده است: «نشسته‌ام توی قطار و از جنوب هند می‌روم شمال هند. باز باران می‌بارد و آن بیرون همه جا سبز و نمناک است. من درخت‌ها را می‌شمارم و بعد بوته‌ها را. یک‌ دفعه خانه‌ها ظاهر می‌شوند. بچه‌ها می‌دوند و زن‌ها به دنبالشان. ساری‌های رنگی توی هوا می‌رقصند. با مامان که حرف زدم گفت ویزای او آمده و تا چند روز دیگر می‌رود آمریکا. گفت: سرنوشت هر دو نفرتان غربت بود، آن هم این همه دور از هم. موقع آمدن از او خداحافظی نکردم، حالا معلوم نیست دیگر کی بتوانیم همدیگر را ببینیم. پنجره‌ها را می‌شمارم و لباس‌های آویخته به نرده‌ها را. بعد دوباره سبزه است و بوته و مزرعه.»

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی مراجعه کنند. 

نظر شما