چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۴۲۵۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲

نمایشگاه گروهی نقاشی «شوق هنر» در فرهنگسرای خاوران

نگارخانه فرهنگسرای خاوران میزبان اولین نمایشگاه نقاشی گروه پالت با عنوان «شوق هنر» خواهد بود.

نمایشگاه گروهی نقاشی «شوق هنر» در فرهنگسرای خاورانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نگارخانه فرهنگسرای خاوران میزبان اولین نمایشگاه نقاشی گروه پالت با عنوان «شوق هنر» خواهد بود. این نمایشگاه که از پنجشنبه ۲۶ مهرماه تا دوشنبه ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت، به موضوع هنر مفهومی با تکنیک رنگ روغن و آکرلیک می‌پردازد و آثاری خلاقانه و نوآورانه از هنرمندان این گروه را به نمایش می‌گذارد.

بازدیدکنندگان در این رویداد فرهنگی فرصتی خواهند یافت تا با جلوه‌های متنوع و بی‌نظیر هنر مفهومی آشنا شوند و از زاویه‌ای نو به هنر معاصر بنگرند. این آثار هنری، تلفیقی از احساس و اندیشه، در تلاش‌اند تا مرز‌های متداول درک هنر را به چالش بکشند و بازدیدکنندگان را به تأمل و تفکر دعوت کنند.

نگارخانه فرهنگسرای خاوران که همواره به عنوان مرکزی پیشرو در ارائه رویداد‌های فرهنگی و هنری شناخته شده است، بار دیگر با برگزاری این نمایشگاه نشان از رونق روزافزون خود در عرصه هنر‌های تجسمی می‌دهد. این مکان تا کنون پذیرای جمع کثیری از علاقه‌مندان به هنر بوده و در مسیر افزایش تعاملات هنری با جامعه، به عنوان نقطه‌ای روشن از هنر معاصر ایران فعالیت می‌کند.

نظر شما