جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۱
کد خبر: ۶۵۷۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸

حدود يک ميليارد ناقابل! قرارداد برادر دايی

بايد از علي دايي پرسيد شما که درباره قرارداد خيلي از بازيکنان (از جمله انصاري‌فرد) حرف مي‌زنيد آيا درباره مبلغ قرارداد محمد دايي هم حرف مي‌زنيد؟
به گزارش شهر، چند سالي است که محمد دايي کنار علي دايي حضور دارد. اين بار نه در خانه بلکه روي نيمکت تيم‌هايي که علي دايي سرمربيگري شان را به دست مي‌گيرد. در راه‌آهن، نخستين فعاليت مربيگري محمد دايي به صورت حرفه‌اي رقم خورد. او که پيش‌تر در نفت تهران (در دسته 2) بازي مي‌کرد بعد از گذران يک دوره کلاس مربيگري که البته چيزي از مدارک آن تاکنون رسانه‌اي نشده با حمايت برادر خود راهي نساجي قائمشهر شد و همکاري با رضا فروزاني را تجربه کرد. همکاري با مردي که همين حالا و در پرسپوليس هم يکي از دستياران علي دايي است. بعد از حضوري ناموفق در نساجي، علي دايي تصميم گرفت محمد را کنار خود داشته باشد. جلوي چشمان خود و در تيم‌هايي که مربيگري مي‌کند.


راه‌آهن اما نخستين تيمي بود که برادران دايي به صورت رسمي در آن همکاري کردند. دايي سرمربي شد و محمد دايي يکي از دستياران. آنهايي که در راه‌آهن با محمد دايي کار کرده‌اند خيلي خوب مي‌دانند که سطح مربيگري او در چه حد است. با اين حال علي دايي در اقدامي عجيب، محمد را با خود به پرسپوليس آورد. به تيمي که پيشکسوتان بسياري دارد و البته پرطرفدار است و زير ذره بين. به همين دليل بايد چيزي در چنته داشته باشي که روي نيمکت پرسپوليس بنشيني اما آيا محمد دايي چيزي در چنته دارد که به بازيکنان بزرگ و ستاره‌هاي پرسپوليس عرضه کند؟ آيا در فوتبالي که مثلا حسين عبدي با مدرک حرفه‌اي ليگ انگليس و با سال‌ها بازي و مربيگري براي پرسپوليس بيرون گود نشسته محمد دايي بايد دستيار علي دايي شود؟ آيا اين ظلم به فوتبال نيست؟


حالا که محمد دايي آمده و حرفي هم نمي‌توان زد اما موضوع جديد، قراردادي است که او با پرسپوليس بسته. گفته مي‌شود مسوولان پرسپوليس براي 3 سال مبلغي در حدود يک ميليارد براي او در نظر گرفته‌اند! مبلغي نجومي که به خيلي از سرمربيان ليگ برتري هم پرداخت نمي‌شود چه برسد به دستيار سوم. محمد دايي با اين مبلغ مربي پرسپوليس شده. مبلغي که براي او نجومي است، براي او و سطح مربيگري‌اش. اين وسط باشگاه پرسپوليس چاره‌اي ندارد جز گوش فرا دادن به دستورات دايي. دستورات دايي اما فقط تاکتيکي نيست بلکه به مسائل ديگر هم مربوط مي‌شود. بايد از علي دايي پرسيد شما که درباره قرارداد خيلي از بازيکنان (از جمله انصاري‌فرد) حرف مي‌زنيد آيا درباره مبلغ قرارداد محمد دايي هم حرف مي‌زنيد؟ در اين زمينه آماده‌ايم تا واکنش باشگاه پرسپوليس را هم بشنويم که شفاف قرارداد او و بند‌هاي آن را اعلام کند.

| ايران ورزشي|

نظر شما