جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۶۱۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲

انتقاد بذرپاش از کابینه روحانی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کابینه فعلی آقای روحانی به دلیل میانگین بالای سنی توان اجرای وعده های وی در راستای بهبود فوری اقتصاد را نخواهد داشت.
به گزارش شهر ، مهرداد بذرپاش در نشست علنی امروز (دوشنبه 21 مرداد) مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه کابینه فعلی آقای روحانی به دلیل میانگین بالای سنی توان اجرای وعده های وی در راستای بهبود فوری اقتصاد را نخواهد داشت افزود: میانگین بالای وزرای معرفی شده معنایی جز ایستا و کم تحرک بودن کابینه ندارد و اگر کسی اندکی کار اجرایی کرده باشد می داند که این کار مستلزم حداقل روزانه 15 ساعت کار است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: مهمترین کمک به دولت روحانی این است که کمک کنیم تا ملاحظات و مصلحت اندیشی تحمیلی به دولت به حداقل رسیده و دولت کابینه حرفه ای، هماهنگ و متناسب با نیاز روز تشکیل دهد.

وی افزود: متأسفانه چهره هایی از فتنه 88 در دولت استفاده شده که ما می دانیم حضور این افراد محصول سهم خواهی برخی هاست که مجلس به دلیل سوگندی که خورد و تعهدی که به رهبری و مردم دارد به هیچ وجه نمی تواند از این موضوع ساده بگذرد هر چند که برخی خوششان نیاید لفظ فتنه را تکرار کنند.

بذرپاش با بیان اینکه منظور ما از فتنه جابجایی اصول موضوعه انقلاب اسلامی در سال 88 توسط عده ای است وبا تأکید بر اینکه فتنه 88 یک شاخص انتخاب است افزود: پس از آن فتنه هرگز این افراد عذرخواهی نکرده و کسی یاد ندارد که با فتنه مرزبندی کرده باشد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: اکنون زمان برای آسان گیری، راحت طلبی و مدیریت اشرافی نیست و مردم توقع دارند در زمان کوتاه اوضاع آنها سر و سامان داده شود اما این شرایط تطابقی با آن موضوع ندارد و کارها به دست آقا زاده ها و کسانی خواهد افتاد که توان جبران کردن نیروی تحلیل رفته عناصر بالادستی را دارند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه بازگشت دوباره عناصر پشت پرده را شاهد خواهیم بود و این یعنی انحراف از شعار اعتدال افزود: آقای روحانی شما فقط به مردم و خداوند وام دارید نه هیچکس دیگر هر چند اگر کسی در حد بضاعت خود به شما کمک کرده باشد.

وی با تأکید بر اینکه کابینه شبیه شرکت سهامی شده است افزود: متضرر اصلی در این سهم خواهی خود رئیس جمهور خواهد بود که باید به توقعات مردم پاسخ دهد.

بذرپاش با طرح این سؤال که آیا انتخاب وزرا با حداکثر شایستگی بود؟ آیا در دولت سابق هیچ یک از وزرا شایستگی حضور را نداشت؟ آیا تیم اقتصادی دولت دارای فرمانده واحدی است؟ و آیا منظور شما از ژنرال ها ایشان بودند و ما بقی سربازند افزود: شما گفتید که کلید دارم نه داس./
منبع: خانه ملت
نظر شما