جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۶
کد خبر: ۶۶۲۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود:

ششمین دوره المپیاد کشوری روبات‌های آموزشی

ششمین دوره المپیاد کشوری روبات‌های آموزشی در تاریخ۲۴و۲۵مردادماه جاری با همکاری شرکت هوشمند افزار و فرهنگسرای رسانه، پژوهشکده رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه؛ در ششمین المپیاد روبات های آموزشی که در سه مقطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان,آزادبرگزار می شود تا کنون۳۱۸تیم از شهرهای چون: اصفهان، بابلسر، بندرعباس، تهران، رفسنجان، کاشان، کرج، کرمان، گنبد کاووس، يزد و ... پیش ثبت نام کرده اند.

از میان این تیم‌ها، روبات و گزارش فنی۲۵۱تیم مورد تأیید کمیته اجرائی قرار گرفته است و این تیم‌ها پس از تکمیل ثبت نام نهایی، می‌توانند در این مسابقات شرکت نمایند.

تمام تیم‌های شرکت کننده در این المپیاد، تقدیرنامه این مسابقات که مورد تأیید پژوهشکده رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، دریافت خواهند کرد.

همچنین تیم‌های برتر علاوه بر جایزه، از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لوح تقدیر دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است تدوین قوانین و داوریمسابقات با همکاری پژوهشکده رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر صورت می‌پذیرد.

عناوین و موضوعات المپیاد رباتیک:

در ششمین المپیاد روباتیک آموزشی، شرکت کنندگان در قالب سه گروه اصلی وسه مقطع تحصیلی، مطابق تقسیم بندی زیر که توسط مجریان المپیاد اعلام شده به رقابت بپردازند:

گروه لیگ آزاد (BIOLOID): روبات دوپای حل ماز (BIOLOID)- روبات های انسان نمای رزمی کار (Pish-Robo One) در روز پنجشنبه 24/05/92- ساعت 14

گروه دوم که مختص مقطع راهنمایی و دبیرستان است مربوط به رقابتروبات های کاوشگر کنترلی- روبات امدادگر هوشمند(لاجیک)-روبات امدادگر هوشمند(KRC)-روبات جنگجو- سازه های خلاقانه(DemoLeague) در روز پنجشنبه و از ساعت 14 تا 18 است.

و دو گروه در مقطع دبستان شامل:روبات جنگجو-سازه های خلاقانه(DemoLeague) که روز جمعه 25/05/92 و از ساعت 8تا 12 خواهد بود ورالی ماشین های هوشمند(لاجیک)- رالی ماشین های هوشمند(KRC)-روبات جابه جا کننده اجسام که در همان روز و از ساعت 14 تا 18 به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است 218 تیم در مقطع دبستان، 90 تیم در مقطع دبیرستان و 20 تیم در گروه لیگ آزاد، برای حضور در این المپیاد داوطلب و تایید شده اند.

مقطع

لیگ

روز

تاریخ

ساعت شروع

لیگ های آزاد

BIOLOID

روبات دوپای حل ماز (BIOLOID)- روبات هی انسان نمای رزمی کار (Pish-Robo One)

پنجشنبه

24/05/92

14:00

راهنمایی و دبیرستان

روبات کاوشگر کنترلی- روبات امدادگر هوشمند(لاجیک)-روبات امدادگر هوشمند(KRC)-روبات جنگجو- سازه های خلاقانه(DemoLeague)

پنجشنبه

24/05/92

14:00

دبستان

روبات جنگجو-سازه های خلاقانه(DemoLeague)

جمعه

25/05/92

8:00

دبستان

رالی ماشین های هوشمند(لاجیک)- رالی ماشین های هوشمند(KRC)-روبات جابه جا کننده اجسام

جمعه

25/05/92

14:00

علاقه مندان به منظور حضور در این برنامه و کسب اطلاعات مورد نظر می توانند با شماره:22888681 تماس بگیرندو یا به نشانی: ابتدای خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری(زمرد)، میدان قبا، فرهنگسرای رسانه مراجعه کنند.


نظر شما