جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۶۳۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰

گلایه جالی از فوتبال ناجوانمردانه/فدراسیون تدبیری بیندیشد

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: اينکه بازيکنان خود را روي زمين مي‌اندازند، جوانمردانه نيست؛ اين کار مردم را فوتبال‌زده مي‌کند و سوهان روح براي آنهاست.
به گزارش شهر، مجيد جلالي پس از تساوي بدون گل تيمش مقابل مس کرمان گفت: اينکه شاهد بوديم پرسپوليسي‌ها در ديدار مقابل مس کرمان بازي جوانمردانه انجام ندادند به اين نتيجه رسيديم که کار بهتري کردند، فدراسيون بايد تدبيري براي اين اتفاقات بينديشد، نبايد بازيکنان لحظه‌اي به زمين بيفتند و تنها در صورتي بايد توپ را بيرون زد که يا بازيکن معاينه پزشکي شود و يا اينکه تعويضي صورت بگيرد، اين کارها جوانمردانه نيست و مردم را فوتبال‌زده مي‌کند و با کارهايمان روي اعصابشان سوهان مي‌کشيم.

سرمربي تراکتورسازي خاطر نشان کرد: گذاشتن بازي در فاصله زماني 5 روزه تيم‌ها را خسته مي‌کند، در فوتبال ايراني حتي پروازها نيز با 3 ساعت تأخير انجام مي‌شود که اين مشکل آفرين است، اگر بازي‌ها به فاصله زماني يک هفته‌اي انجام شود براي تمام تيم‌ها بهتر است.

وي افزود: امروز 9 بازيکن نداشتيم و 2 نفر اصلي‌مان هم فرصت تمرين پيدا نکردند که با آمپول آنها را به زمين فرستاديم. محمد ابراهيمي دچار مسموميت شديد بود اما با وجود اين همه مشکلات توپ و ميدان را در اختيار داشتيم، انصاري‌فرد در بهترين موقعيت توپ را از دست داد و به فکر پنالتي‌ گرفتن بود. علي کريمي نيز در دقيقه 65 يک موقعيت تک به تک را نتوانست گل کند. اگر قدر موقعيت‌هايمان را مي‌دانستيم نتيجه چيز ديگري بود.

جلالي يادآور شد: شرمنده هواداران هستيم که با اين همه تشويق در شهرمان نتوانستيم پيروز شويم. روند فوتبالي ما رفته رفته بهتر مي‌شود و هواداران مي‌توانند بازي‌هاي بهتري ببينند. اگر بازيکنان مصدوممان به آمادگي برسند مطمئنا وضعيت بهتري خواهيم داشت.
منبع: ورزش سه
نظر شما