جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۱
کد خبر: ۶۶۳۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴

سی‌امین مجمع قرآنیان شهر تهران برگزار می‌شود

سی‌امین مجمع قرآنیان شهر تهران به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهر، این مجمع به همت فرهنگسرای قرآن و با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 و فرهنگسرای تهران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، روز چهارشنبه 30 مرداد ماه 92 در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود.

این مجامع با سابقه اجرا از سال 1388 در مسجد امام صادق علیه السلام با هدف تجلیل از اساتید گمنام جلسات قرآنی شهر تهران شکل گرفت و چهارشنبه آخر هر ماه قاریان، استادان و قرآنیان شهر تهران را گردهم جمع می کند.

سی‌امین مجمع با اجرای هادی ربیعی از مجریان با سابقه شبکه قرآن سیما آغاز خواهد شد. تلاوت ابتدایی قرآن را قاری علیرضا نداف ( از نفرات ممتازمسابقات قرآن کشوری ) برعهده خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین غیاث دقایقی را پیرامون مسائل قرآنی سخنرانی خواهد کرد.

در این محفل از اساتید و معلمان قرآن منطقه 22 (آقایان قاسم مومنی ، مختار سرجهانی ، خانم ها ربابه نجفی ، شریفه حسینی پور و زهره عوض) به پاس یک عمر فعالیت و تلاش در راه اشاعه فرهنگ قرآنی تجلیل بعمل خواهد آمد .

تلاوت پایانی برنامه را نیز قاری ممتاز و بین المللی کشورمان سعید طوسی برعهده خواهد داشت.

این مراسم به همت فرهنگسرای قرآن و مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 و سازمان دارالقرآن الکریم روز چهارشنبه 30 مرداد ماه 92 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) واقع در شهرک راه آهن، بلوار کاج برگزار می شود.

نظر شما