مبانی نشر الکترونیک تدوین شد
انتشارات علمی و فرهنگی کتاب «دو فضایی شدن و مبانی نشر الکترونیک» را وارد بازار کتاب کرد.
به گزارش شهر، کتاب «دو فضایی شدن و مبانی نشر الکترونیک» عنوان کتابی است که توسط متخصصان این حرفه نگاشته شده و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است.
سعید رضا عاملی و چهار استاد دیگر در این حوزه یعنی محمد سمیعی، یونس شکرخواه، ریحانه هاشمیان و فاطمه فهیم نیا در چهار فصل این کتاب به اساسی ترین موضوعات مطرح در فضای نشر الکترونیک میپردازند.
در نخستین فصل کتاب به تعریف نشر الکترونیک ، ویژگیها و انواع آن پرداخته شده است.
محمد سمیعی در فصل دوم کتاب دستاوردها و مشکلات وب سایتهای اسلامی فعال در نشر الکترونیک را مطرح و به مقایسه و ارزیابی سه نمونه از این درگاهها با هم می پردازد.
یونس شکرخواه در فصل سوم با پیش درآمدی درباره سیستم ارتباطی به رقابتی پیش رو در روند گرافیکی شدن فرایند نشر و شتاب روزافزون آن اشاره میکند و در ادامه مبحث دیتاژورنالیسم را مورد بحث قرار میدهد.
مخازن سازمانی و نقش آن در فراگیری نشر الکترونیک در جهان اسلام موضوع فصل پایانی این کتاب است که به قلم فاطمه فهیم نیا به نگارش درآمده است.
کتاب مبانی نشر الکترونیک در 79 صفحه و به قیمت 6 هزار تومان توسط انتشارات علمی و فرهنگی به علاقه مندان عرضه شده است.