جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۶۷۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲

قول جلالي به هواداران

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: به هواداران قول مي‌دهم با برنامه‌هايي که داريم يک جام براي آنها بگيريم.
به گزارش شهر، مجيد جلالي پس از پيروزي يک بر صفر مقابل سايپا، گفت: زير اين هجمه فشار هواداران که به عنوان فرمانده نقش دارند، تراکتورسازي به جز 15 دقيقه اول بد ظاهر نشد.

وي افزود: فوتبالي که در اصفهان و مقابل فجر سپاسي و مس کرمان ارائه کرديم بسيار رو به جلو بود، اما بعد از آن که مقابل مس گلي نزديم هجمه عليه ما وارد شد. مي‌دانم از کجا نشأت گرفت. الان زمان حرف زدن در اين مورد نيست.

جلالي در مورد اينکه شعارهايي داده مي‌شد و اوليويرا مربي سابق تراکتورسازي را تشويق مي‌کردند، عنوان کرد: به بازيکنان گفتم شما به اين حرف‌ها کاري نداشته باشيد. اين هجمه‌ها عليه من است، مي‌دانستم از قبل در اين بازي برنده مي‌شويم. اين قول را همين جا به هواداران مي‌دهم که يک جام مي‌گيريم. امروز ديديم که فولاد نتيجه نگرفت و در فوتبال اين اتفاقات مي‌افتد اما ما برنامه داريم که به موفقيت برسيم.

سرمربي تراکتورسازي خاطرنشان کرد: به هواداران پيشنهاد مي‌دهم که دو دسته نشوند، با شناختي که من دارم حتما فوتبال زيبايي از تراکتورسازي مي‌بينند و بهتر از اين خواهيم شد. امروز اولين شکست فصل سايپا را رقم زديم و در دو سال گذشته تراکتورسازي نتوانسته بود اين تيم را شکست دهد.
نظر شما