جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۰
کد خبر: ۶۶۸۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴

شاه‌آبادی: مرا عفو کنید

حمید شاه‌آبادی معاون پیشین امور هنری که بعد از سه سال این سمت را ترک می‌کند در مراسم تکریم و تودیع خود از کسانی که حقوقشان به دلیل تصمیمات اشتباه وی از بین رفته، طلب بخشش کرد.

به گزارش شهر، شاه‌آبادی در مراسم تودیعش از وزیر پیشین ارشاد تشکر کرد که با حمایت‌های خود راه را برایش باز گذاشته است.

شاه‌آبادی گفت: اگر اقدامی صورت گرفته محصول کار دسته‌جمعی از همه کارکنان بوده است و خوشحالم امروز در نقطه‌ای هستیم که بخش زیادی از کارها انجام شده است، هر چند بخش زیادی هم باقی مانده است که امیدوارم برادرم جناب آقای مرادخانی این توفیق را بیابند و هنر را در جایی که شأن و جایگاهش است برساند.

وی اضافه کرد: بنای گزارش دادن ندارم و ترجیح می‌دهم به سخنان وزیر، گوش‌جان بسپارم.

شاه‌آبادی که به تازگی حکم مشاور هنری وزیر ارشاد را دریافت کرده است، در عین حال به تشریح آمار کمی فعالیت‌هایش پرداخت و گفت: می‌توانیم به رشد کمی افتخار کنیم. در دوره ما بیش از 53 طرح جدید شروع شد اما بر کیفیت بیش از کمیت توجه داشتیم. کوشیدیم هیچ یک از طرح‌هایمان در خلاء، جشنواره‌زدگی و بی‌برنامگی رخ ندهد.

وی ادامه داد: هیچ یک از مأموریت‌های دوره اخیر بدون مطالعه نبود. رشد آلبوم‌های موسیقی در جهت رشد موسیقی متعالی بود. رشد تعداد اجرای نمایش‌ها در جهت توجه به هنر ملی و بومی بود. همچنان که طرح استقرار گروه‌های نمایشی منبعث از نگرش توجه به تئاتر استان‌ها بود.

معاون پیشین امور هنری یادآور شد: از آنجا که هنر عرصه دست‌اندازی دشمن است، امروزه هنر ما فقط عرصه‌ای برای پرکردن اوقات فراغت نیست بلکه می‌تواند معرف کشور و دین ما باشد و امیدوارم با تغییراتی که شکل می‌گیرد توجه به این مباحث کلان هم بشود.

وی تأکید کرد: با تغییر دولت‌ها نگاه کلان به اسناد بالادستی از بین نمی‌رود. نیروی انسانی به عنوان والاترین سرمایه همیشه وجود دارد. مدیران می‌آیند و می‌روند و من خوشحالم به عنوان خادم هنرمندان چند صباحی توفیق خدمت‌گذاری داشتم و عذرخواه کمبودها هستم. اگر حقی به سبب تصمیمات ناشیانه من از بین رفته، مرا عفو کنند. همچنان می‌کوشم در عرصه فرهنگ و هنر وظیفه‌ام را به درستی انجام دهم.


منبع: ایسنا
نظر شما