جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۴
کد خبر: ۶۶۸۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸

ثبت‌نام هنرمندان 15 کشور در جشنواره تجسمی فجر

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر تاکنون با استقبال هنرمندان داخلی و خارجی مواجه شده است.

به گزارش شهر، سیدعباس میرهاشمی دبیر کل جشنواره تجسمی جوانان گفت: از زمان اعلام فراخوان ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در اول مرداد ماه تاکنون حدود 800 هنرمند داخلی و خارجی برای شرکت در جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

میرهاشمی در ادامه گفت: در بخش الملل جشنواره که در رشته های کاریکاتور، عکاسی، پوستر و تصویرسازی برگزار می شود تاکنون هنرمندان 15 کشور از جمله کشورهای بلژیک، اوکراین، شیلی، فرانسه، مالزی، چک، لوکزامبورگ، اسپانیا، عمان، آذربایجان و ... فرم شرکت در جشنواره را تکمیل کرده اند.

دبیر کل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر افزود: سایت جشنواره در این مدت بیش از 43هزار بازدید کننده داشته است و با توجه به مهلت ارسال ثبت نام و ارسال آثار که تا 29 آذرماه است، به نظر می رسد شرکت کنندگان داخلی و خارجی در این دوره جشنواره قابل توجه باشد.

بخش ملی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجردر رشته های نقاشی، با موضوع انسان معاصر، خوشنویسی در سه گرایش نستعلیق، شكسته نستعلیق و نسخ و ثلث با موضوع آزاد نگارگری در سه گرایش نقاشی ایرانی با موضوع شعایر ایرانی-اسلامی و تذهیب و گل ومرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازی با موضوع راه بی انتها و سرامیك هنری با موضوع آزاد برگزار می شود.

بخش بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی دررشته های كاریكاتور در دو گرایش كارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان، عكاسی در گرایش مستند با موضوع امید و شادی های زندگی، پوستر با موضوع انرژی و تصویر سازی با موضوع خانواده برگزار می شود.

فراخوان بخش مكمل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های فیلم های مستند هنرهای تجسمی و مقالات علمی به زودی اعلام می شود.

هنرمندان برای شركت در بخش ملی و بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی می توانند تا 29 آذرماه سال جاری در سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.irثبت نام كنند و آثارشان را ارسال كنند.

هنرمندان برای شركت در هر یك از رشته های جشنواره می توانند پس از مطالعه كلیات فراخوان در سایت جشنواره، فراخوان رشته مورد نظر را مطالعه كنند و فرم ثبت نام راتكمیل كنند.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر بهمن و اسفندماه امسال برگزار می شود.


نظر شما