جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۳
کد خبر: ۶۶۹۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳

حضور موسسه تصویر شهر در جشنواره فیلم کودک

فیلم کوتاه داستانی «گره» از تولیدات موسسه تصویر شهر به بخش مسابقه فیلم های کوتاه بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک راه یافت.

به گزارش شهر، فیلم داستانی گره به نویسندگی و کارگردانی اعظم نجفیان از مجموعه روشنایی های شهر با موضوع و مسائل شهری در موسسه تصویر شهر تولید شده است.

گره داستان پسری 7 ساله است که هر روز صبح در تاریکی با صدای تلفن مادرش که به دلیل شرایط نامطلوب اقتصادی راننده تاکسی بانوان و سرویس مدرسه است از خواب بیدار می شود و به مدرسه می رود اما یک روز صبح از تنهایی خودش دلتنگ است و به مادرش اعتراض می کند ...

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از : تصویربردار: علی محمد قاسمی، تدوین: اعظم نجفیان، علی محمد قاسمی، صدا: بهروز شهامت ، مدیر تولید: افسون وفادوست ، بازیگران: محمدرضا قاسمی و مریم محمدی ، مجری طرح: موسسه هنر برتر فیروزه ای

فیلم کوتاه داستانی گره پیش از این نیز در هفتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی و بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور یافت.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.


نظر شما