جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۷
کد خبر: ۶۷۰۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
سخنرانی شهردار تهران در جلسه شورای شهر/

قالیباف از تعامل شهرداری و دولت روحانی خبر داد

قالیباف با اشاره به جلسات خود با مسئولان دولت یازدهم بر تعامل سازنده روابط دولت و شهرداری تهران در دوره جدید تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار شهر، قالیباف در نخستین اظهارات خود پس از انتخاب به عنوان شهردار تهران از سوی شورای شهر چهارم گفت: در ابتدا لازم می دانم یاد امام راحل و شهدا را گرامی بدارم که همه زندگی مادی و معنوی خودمان را مدیون آنها هستیم.
 
وی افزود: از همه اعضای شورای شهر اسلامی چهارم که خداوند به دست آن‌ها این توفیق را نصیب من کرد که خدمت کنم نیز تشکر دارم. این را یک نعمت می‌دانم و مکلفم شکر این نعمت را به جا آورم. بنده به دور از حب و بغض و رفتارهای سیاسی به عنوان خدمت گذار شهروندان هستم.
 
قالیباف به هاشمی: شما در شهرداری ماندگارید 
قالیباف با تشکر ویژه از محسن هاشمی گفت: هاشمی یکی از بهترین همکاران من در این 8 سال بوده است. پس از اینکه بنده و هاشمی برنامه های خود را ارائه دادیم به دفتر شهردار رفتیم و من به ایشان گفتم چه شما انتخاب شوید و چه رای نیاورید شما در شهرداری ماندگارید. و اگر بنده انتخاب شوم حتما از تجربیات گرانبهای شما استفاده خواهم کرد.
  
وی در ادامه با تاکید بر خرد جمعی و روحیه جهادی و استفاده از بسترهای موجود برای پیشبرد امور گفت: جلساتی با  رییس جمهور داشتیم و بحث‌هایی درباره کارها صورت گرفته که با شناخت و صحبت های انجام شده امید است که پیوندی عمیق و خوب بین دولت و شهرداری برقرار شود و شاهد نتایج تاثیر گذاری بیشتری باشیم.
 
قالیباف اظهار داشت: در دولت گذشته نواقصی در این رابطه وجود داشت که نیازی به یادآوری نیست امروز امید به آینده داریم و با همه وجود عرض می‌کنم رقابت ها تمام شده است بنده شهردار خادم این شهر و مردم خواهم بود.
خبرهای مرتبط
نظر شما