جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۷۰۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
مدیرعامل اتوبوسرانی در گفت‌وگو با شهر خبرداد:

اجرای طرح هوشمندسازی در 3 هزار ایستگاه اتوبوس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از اجرای طرح هوشمندسازی در 3 هزار ایستگاه اتوبوس خبرداد.

پیمان سنندجی در گفت و گو با خبرنگار مدیریت شهری شهر، با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای هوشمندسازی شبکه اتوبوسرانی تهران، گفت: پس از اجرای آزمایشی این طرح در منطقه 20 و تعداد دیگری از مناطق، اکنون اجرای طرح هوشمندسازی و زمانبندی رسیدن اتوبوس‌ها در 3 هزار ایستگاه در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، تصریح کرد: در حال حاضر 800 دستگاه مانیتور اطلاع رسانی زمان رسیدن اتوبوس خریداری شده که از این تعداد بیش از 180 دستگاه در داخل ایستگاه ها نصب شده است.

وی اظهارداشت: به تدریج مابقی دستگاه ها نیز در ایستگاه ها و خطوط پرجمعیت اتوبوسرانی نصب خواهد شد تا هرچه سریعتر شاهد هوشمندسازی شبکه اتوبوسرانی و خدمت رسانی بهتر به شهروندان باشیم.

سنندجی گفت: به طور قطع با انجام این طرح اتفاق بزرگی در شهر تهران در راستای تحقق شهر الکترونیک روی خواهد داد.

اطلاع رسانی از تلویزیونی تا پیامکی

وی یادآورشد: شهروندان با استفاده از این مانیتورها اطلاع رسانی نصب شده در ایستگاه ها می توانند از زمان رسیدن اتوبوس به داخل ایستگاه و مقدار وقتی که باید منتظر بماند، مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، تصریح کرد: علاوه براین درحال حاضر شهروندان در تمام مناطق می توانند با ارسال پیامک کد ایستگاه مورد نظرشان به شماره 2000111 از زمان رسیدن اتوبوس به داخل ایستگاه اطلاع پیدا کنند.


نظر شما