جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۷
کد خبر: ۶۷۱۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
اشعری خبر داد

باغ کتاب تا پایان امسال تکمیل می‌شود

مدیر پروژه باغ کتاب تهران از تدوین برنامه زمان‌بندی‌شده برای ادامه ساخت این باغ و ارائه آن به شهردار تهران در روزهای آینده و تکمیل این پروژه تا پایان سال خبر داد.

علی‌اکبر اشعری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه‌های پروژه باغ کتاب چه زمان به شهردار تهران ارائه خواهد شد، بیان داشت: برنامه‌های زمانبندی شده برای تکمیل باغ کتاب تهران کامل، تعیین و آماده شده است.

وی اضافه کرد: حتی شرکت توسعه فضای فرهنگی از پیمانکار درخواست داشته تا با توجه به مکثی که به دلیل انتخابات و یکسری مسائل در ساخت این باغ افتاده بود، مجدداً یک برنامه زمانبندی را ارائه داده که خوشبختانه این برنامه و زمان‌بندی انجام شد و تا پایان سال جاری هم باید کار باغ کتاب تهران به اتمام برسد.

اشعری ادامه داد: برنامه فوق باید به شهردار تهران نیز ارائه شود تا الزامات پشتیبانی و مالی این کار در دستور کار وی قرار گرفته تا این برنامه اجرایی شود.

وی افزود: برنامه ادامه ساخت باغ کتاب تهران، تعیین و زمان پایان کار نیز مشخص است و همین روزها به شهردار تهران تقدیم خواهد شد که امیدواریم با توجه به تأکید آقای قالیباف بر اتمام باغ کتاب تهران، این مهم به نتیجه برسد.

مدیر پروژه باغ کتاب تهران در پاسخ به این پرسش که آیا تا پایان سال کل ساختمان و پروژه باغ کتاب به اتمام خواهد رسید، گفت: هم ساختمان و هم تجهیزات به اتمام خواهد رسید.

وی درباره مفاد برنامه و زمانبندی‌های تعیین شده، بیان کرد: این برنامه شامل تکمیل بنا، ساخت تعدادی بناهای جانبی، محوطه‌سازی، تجهیز و راه‌اندازی است چراکه برخی از ابزارهای تجهیز باید از خارج از کشور خریداری شود به همین منظور زمان‌بر است.

اشعری در پاسخ به پرسشی دیگر که در باغ کتاب تهران قبل از اتمام کامل پروژه علاوه بر نمایشگاه‌های «یاد یار مهربان» و «کتب دانشگاهی» چه نمایشگاه‌های دیگری برپا خواهد شد، ادامه داد: فعلاً تنها نمایشگاه‌های تخصصی را می‌توانیم در باغ کتاب تهران برگزار کنیم.


نظر شما