جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۶
کد خبر: ۶۷۷۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴

بچه‌‌های بد کار سیروس مقدم را تعطیل کردند+عکس

بدقولی‌های تلویزیون در پرداخت مالی، مونتاژ سریال «بچه‌های نسبتا بد» سیروس مقدم را به تعطیلی کشاند.

به گزارش شهر، سریال «بچه‌های نسبتا بد» طبق اعلام مدیر شبکه اول در کنداکتور پخش این شبکه در فصل پاییز قرار گرفته است اما یکی از مدیران تولید این پروژه می‌گوید: اگر پرداخت مالی حل نشود، بعید می‌دانم کار را در زمان اعلام شده به پخش برسانیم.

اتحادی در توضیح بیشتر نسبت به توقف مونتاژ سریال سیروس مقدم در گفت‌وگویی اظهار داشت: پروژه «بچه‌های نسبتا بد» کاری بود که هشت ماه زمان می‌برد تا آماده شود ولی گروه آن را دو ماهه تمام کردند و انتظار داشتیم حقوقمان را پرداخت کنند؛ در حالی که پس از گذشت دو ماه هنوز 90 درصد عوامل پولشان را نگرفتند و به خاطر این مساله مونتاژ تعطیل شد و به علت مسائل مالی گروه تدوین هم دیگر نمی‌توانند کار کنند. با وجود آنکه که آقای مقدم پیگر کارها هستند اما متاسفانه هیچ اتفاقی نمی‌افتد و مدام قول می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: سریال «بچه‌های نسبتا بد» قرار بود پاییز پخش شود، اما اگر پرداخت مالی حل نشود بعید می‌دانم کار را به پخش برسانیم.

اتحادی در پایان با گله‌مندی از بدقولی‌های سازمان صدا و سیما به ایسنا گفت: تلویزیون با وجودی که به خیلی‌ها بدهکار است اما باز هم اقدام به کارهای جدید می‌کند که به نظرم بهتر است در این وضعیت که پول ندارد تا به بدهکارانش بدهد به بازپخش سریال‌ها و برنامه‌های قدیمی‌اش بپردازد.

سریال «بچه‌های نسبتا بد» به تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی و کارگردانی سیروس مقدم قرار است از شبکه اول به پخش برسد. در این مجموعه بازیگرانی چون: اشکان خطیبی‌، میلاد کی مرام‌، شهرزاد کمال زاده‌، یوسف تیموری‌، حمید گودرزی‌، اکبر عبدی‌، مجید مشیری و ... ایفای نقش دارند.


منبع: ایسنا
نظر شما