جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۷
کد خبر: ۶۷۸۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰

آغداشلو زنگ 6 و 8 را می‌زند

زنگ آیین افتتاحیه نمایش «شیش و هشت» کاری از نیما دهقان چهارم مهر توسط آیدین آغداشلو در تماشاخانه ایرانشهر نواخته می‌شود.

به گزارش شهر، این اثر نمایشی نوشته کوروش نریمانی به کارگردانی نیما دهقان از چهارم مهر ماه هر شب ساعت 18:30 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

نمایش «شیش و هشت»،داستان عاشق شدن معلمی است که جیرجیر کفش‌هایش مشکلاتی را برای مطرح کردن علاقه‌اش به وجود می آورد و ماجراهای خنده دار و کمیکی را سبب می‌شود.

نمایش «شیش و هشت» یک اثر کمدی است که به قلم کوروش نریمانی نوشته شده است. همچنین بر طراحی صحنه این نمایش فضایی فانتزی حاکم و اثر مبتنی بر تصاویری است که از تابلوهای نقاشی برگرفته و جان می‌گیرند.

فرزین صابونی، الهام کردا، سیامک صفری، جواد پولادی و هدایت هاشمی گروه بازیگران این اثر را تشکیل می دهند. نورالدین حیدری ماهر به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، فرشاد فزونی در بخش طراحی و اجرای موسیقی با پروژه همکاری می کنند. همچنین گلناز گلشن طراحی لباس، منوچهر شجاع طراحی صحنه و یحیی پاکدل و احسان خبری مدیر صحنه، محمد گودرزیانی منشی صحنه، آوا کیایی عکاسی و طراحی پوستر و بروشور نمایش را بر عهده دارند.

منبع: ایسنا
نظر شما