جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۷۹۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲

پایان نمایشگاه برکت با حضور محموداحمدی نژاد

نمایشگاه برکت «سبک زندگی اسلامی» شب گذشته با حضور حمید مقدم‌فر، معاون فرهنگی سپاه و محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان به کار خود پایان داد.
به گزارش شهر، نمایشگاه برکت «سبک زندگی اسلامی» شب گذشته با حضور حمید مقدم‌فر، معاون فرهنگی سپاه و محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان به کار خود پایان داد.

در این مراسم مقدم فر ضمن بازدید از نمایشگاه برکت با تشکر از ابتکار و خلاقیت دست اندرکاران در برگزاری این نمایشگاه گفت: فرهنگ از سه طبقه تشکیل می‌شود که طبقه اول آن اعتقادات و باورها است، طبقه دوم  مجموعه ارزش‌های حاکم بر فرهنگ و طبقه سوم نمود باورها و ارزش‌ها است.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما باید فعالیت‌های فرهنگی را به گونه‌ای بسط و گسترش دهیم تا سبک زندگی اسلامی در رفتار مردم نمود عینی پیدا کند.

مقدم فر اظهار داشت: فرهنگ باید به صورت محله محور مهندسی شود و مباحث قوی در خصوص سبک زندگی اسلامی در میان نخبگان، مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی جامعه جریان داشته باشد.

معاون فرهنگی سپاه با تأکید بر سبک زندگی و ازدواج جوانان گفت: لازم است در خصوص سبک زندگی و ازدواج جوانان کارهای فرهنگی بیشتری انجام شود، چرا که هم اکنون یکی از معضلات جامعه ما چگونگی ازدواج دختران و پسران است.

وی خاطرنشان کرد: والدین، جوان‌ها و نوجوانان باید گروه مخاطب آموزش‌های فرهنگی سبک زندگی در جامعه باشند.

نمایشگاه برکت «سبک زندگی اسلامی» با هدف نشان دادن تناقض‌‌های رایج در سبک‌های رایج زندگی کنونی و معرفی گوشه‌ای از سبک زندگی ایده‌آل که همان سبک زندگی اسلامی است در محله چهارراه نظام‌آباد برگزار شد.
نظر شما