جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۳
کد خبر: ۶۸۰۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶

چمران: معاونت شوراها در دولت ایجاد شود

رئیس پیشین شورای اسلامی شهر تهران حضور شهردار در جلسات هیئت دولت را اقدامی مثبت خواند و بر ضرورت ایجاد معاونت شوراها و شهرداری‌ها در کابینه تاکید کرد.

به گزارش شهر مهدی چمران عضو شورای شهر تهران گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم، شهردار تهران در دولت جدید می تواند در جلسات هیات دولت حضور یابد که به نظرم این کار مناسب است، گرچه دو نیم روز وقت ایشان گرفته می شود، اما کار خوبی است و می تواند برای تهران مفید باشد.

وی ادامه داد: البته نظر من این است که اصولا در هیات دولت یک معاونت مخصوص شورا و شهرداری وجود داشته باشد تا مسائل مربوط به شوراها و شهرداری‌های سراسر کشور را دنبال کند.

وی افزود: اگر شهردار تهران به عنوان نماینده همه شهرداران کشور در جلسات هیات دولت حضور داشته باشد تا مشکلات شهرهای دیگر را هم مطرح کند، این کار خوبی است.

چمران درباره حضور رئیس شورای شهر در جلسات هیات دولت نیز گفت: رئیس شورای شهر هم خوب است که حضور داشته باشد، اما این موجب می‌شود شهرداران شهرهای دیگر هم متوقع و خواستار حضور در جلسات هیات دولت شوند.

رئیس پیشین شورای عالی استان‌ها درباره حضور رئیس این نهاد در هیات دولت نیز گفت: رئیس شورای عالی استان ها مثل رئیس مجلس یا رئیس قوه قضائیه است و حضورش در هیات دولت جایگاهی ندارد.

نظر شما