جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۰
کد خبر: ۶۸۱۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳
رییس سازمان امور سینمایی کشور مطرح کرد

کمیسیون فرهنگی مجلس مخالفتی در مورد خانه ‌سینما ندارد

رییس سازمان امور سینمایی کشور، با اشاره به اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس مخالفتی در مورد خانه‌سینما ندارد، تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی هیچ سوال رسمی در مورد خانه سینما مطرح نکرده است.

به گزارش شهر حجت‌الله ایوبی رییس سازمان امور سینمایی کشور درباره مخالفت کمیسیون فرهنگی مجلس با بازگشایی خانه سینما، گفت: کمیسیون فرهنگی مخالفتی در این خصوص ندارد و هیچ سوال رسمی در مورد خانه سینما مطرح نکرده است.

رییس سازمان امور سینمایی کشور بیان کرد: قرار ما در وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بر این بود که هر از چند گاهی با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در جلسات غیررسمی دیدار داشته باشیم و راجع به موضوعات مختلف صحبت کنیم تا از پشتوانه این کمیسیون برای کار خود در وزارت ارشاد برخوردار باشیم.

نه بودجه داریم، نه قصد کمک به پروژه لاله

وی همچنین درباره وضعیت پروژه "لاله" که در دولت قبلی مورد حمایت سازمان سینمایی قرار داشت و مجلس به شدت با آن مخالفت کرده بود، گفت: ما نه بودجه و نه قصد کمک به پروژه لاله را داریم.

در حمایت از پروژه‌های سینمایی قبلی را بازنگری می‌کنیم

ایوبی افزود: به زودی، سیاست سازمان سینمایی برای حمایت از تولیدات سینمایی کاملا شفاف و روشن خواهد شد؛ بنابراین، اگر بودجه‌ای وجود داشته باشد، آنها که مشمول این سیاست‌ها شوند، حمایت می‌شوند و بقیه خیر.

رییس سازمان امور سینمایی کشور ادامه داد: در سازمان سینمایی در حال بازنگری تمامی پروژه‌هایی که از قبل بوده، هستیم و همه آنها را برای حمایت بررسی می‌کنیم.

منبع: خانه ملت
نظر شما