جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۸۱۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس مطرح کرد

تهدید سلامت جامعه نتیجه گرانی محصولات لبنی است

عباس رجایی با به دور از منطق خواندن افزایش بی‌سابقه قیمت محصولات لبنی، گفت: سلامت افراد در جامعه با گرانی محصولات لنبی در خطر است.

به گزارش شهر عباس رجایی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه افزایش قیمت محصولات لبنی به کاهش قدرت خرید مردم در جامعه منجر شده است، افزود: دولت باید سیاست‌های حمایتی خود از تولید‌کنندگان در برابر گرانی را افزایش دهد تا به این ترتیب شاهد کاهش قیمت لبنیات باشیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب که عدم نظارت بر عملکرد کارخانه‌های تولید محصولات لبنی دست آن‌ها را برای افزایش هر میزان قیمتی باز کرده است، تصریح کرد: دولت باید علاوه بر حمایت از واحدهای تولیدی به نظارت دقیق بر عملکرد آن‌ها نیز توجه داشته باشد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با به دور از منطق خواندن افزایش بی‌سابقه قیمت محصولات لبنی، گفت: سلامت افراد در جامعه با گرانی محصولات لنبی در خطر است که با پرداخت یارانه به این محصولات می‌تواند از آن جلوگیری کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: با توجه به گرانی‌هایی که در جامعه وجود دارد باید دولت کاری کند تا تولید برای تولید‌کننده به صرفه باشد که متاسفانه این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان این مطلب که وقتی تولید‌کننده نهاده‌های دامی را گران خریداری می‌کند نمی‌تواند دست‌رنج خود را ارزان به تاراج بگذارد، تصریح کرد: دولت باید نظارت دقیقی بر قیمت ها داشته باشد تا نه ضرری متوجه تولیدکننده شود و نه مصرف کننده.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، یادآور شد: رسیدن به حماسه اقتصادی منوط به آماده بودن شرایط لازم برای حمایت از تولید است.


منبع: خانه ملت
نظر شما