جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۸
کد خبر: ۶۸۲۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸

انتقاد نیما نكيسا از سریال «پژمان»

ما پشت وانت کنار گوسفند نمی‌نشینیم و پشت تلفن به همسرمان «میومیو» نمی‌کنیم! ما در بدترین زمین‌های این مملکت عرق ریختیم و روی تخت‌های بیمارستان دردها کشیدیم.
به گزارش شهر، هرچند تنها یک هفته از پخش سریال «پژمان» گذشته اما در همین مدت هم سریال بازخوردهای لازم را داشته است. در یکی از این بازخوردها نیما نکیسا بازیکن سابق پرسپولیس که به خاطر گلی که از یوگسلاوی در جام جهانی 98 خورد(!) به شدت مورد انتقاد قرار گرفت در گفتگو با «هفت صبح» با انتقاد از «پژمان» از این گفته که فوتبالیست‌ها هنگام حرف زدن با همسرشان «میومیو» نمی کنند! متن گفته های نکیسا را در ادامه می‌خوانید:
 
در بین فوتبالیست‌ها آدم‌های باسواد، اساتید دانشگاه و فرهیختگان بسیاری وجود دارند، همه فوتبالیست‌ها در ریاضی ضعف ندارند و نباید جماعت فوتبالیست را با چهره ای بیسواد و پرخاشگر به جامعه معرفی کرد. خودم مشغول تحصیل در کارشناسی ارشد هستم و با رتبه دورقمی هم قبول شدم. ما پشت وانت کنار گوسفند نمی‌نشینیم و پشت تلفن به همسرمان «میومیو» نمی‌کنیم!! ما در بدترین زمین‌های این مملکت عرق ریختیم و روی تخت‌های بیمارستان دردها کشیدیم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
شامخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
0
0
درتاییدنظراقای نکیساباعنایت به اینکه چه بخواهیم وچه نخواهیم فوتبال وفوتبالیستهاورفتارشان تاثیر انکار ناپذیری بر نوجوانان وجوانان ما دارد حتی بعنوان طنزهم نباید بااین مقوله اینچنین برخوردنمودوحتی بعقیده من اگرضعفی هم دررفتاربعضی مشاهدهشود باید پوشانده شود چون همانگونه که عرض شدانها الگوی جوانان این مملکت هستند
نظر شما