جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۸۳۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
رئیس کمیسیون عمران مطرح کرد

ارائه گزارش سانحه بزرگراه تهران-قم در مجلس

رئیس کمیسیون عمران گفت: گزارش حادثه تهران قم امروز در جلسه کمیسیون عمران قرائت می‌شود و در مورد ارائه این گزارش به صحن علنی تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش شهر سید مهدی هاشمی نماینده تهران، و ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به جلسه روز گذشته (شنبه، 13 مهر) کمیسیون عمران با انجمن‌ها و تشکل‌های غیردولتی اظهار داشت: روز گذشته کمیسیون عمران جلسه‌ای را با انجمن‌ها و تشکل‌های غیردولتی تشکیل داده است تا هم‌افزایی لازم در تصویب قوانین مورد نیاز ایجاد شود.

وی افزود: هم چنین قرار شده به همراه این تشکل‌ها وضعیت قوانین در اجرا بررسی شود و از واگرایی جلوگیری به عمل آید.

رئیس کمیسیون عمران با بیان این که تبادل نظر لازم با این تشکل‌ها در جلسه روز گذشته صورت گرفته است تصریح کرد: در این جلسه تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای بحث موضوعات مورد نظر تصویب شد و براین اساس نمایندگان تشکل‌های غیردولتی در مباحث مورد نیاز در جلسات حضور می‌یابند و به نوعی ناظر عملکرد قوانین مصوب مجلس هستند.

هاشمی ادامه داد: با بهره گیری از نظرات کارشناسی این تشکل‌های غیردولتی می‌توان با کمترین هزینه بهترین نظرات کارشناسی را دریافت کرد.

رئیس کمیسیون عمران درباره ارائه گزارش حادثه جاده تهران قم گفت: این گزارش با تاخیر در جلسه امروز کمیسیون ارائه می‌شود و پس از آن اعضای کمیسیون درباره تدوین گزارش برای قرائت در صحن علنی مجلس تصمیم گیری می‌کنند.

وی درباره پیگیری‌های کمیسیون عمران درباره حادثه هواپیمای کرمان گفت: گزارش این حادثه نیز نهایی شده است و قرار است در جلسه امروز کمیسیون عمران مورد بررسی قرار گیرد.


منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما