جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۷
کد خبر: ۶۸۳۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳

انهدام باند شرارت در پايتخت/درگيري کلانتر با اوباش پولدار

در پي نزاع چند شب گذشته در محله بيسيم کلانتر آن منطقه موفق به دستگيري ۱۰ تن از عوامل اين درگيري شد.
به گزارش شهر به نقل از ندای انقلاب، چند شب گذشته اهالي محله بيسيم با ۱۱۰ تماس گرفته و پليس را در جريان يک درگيري خونين ميان اراذل و اوباش سطح شهر مطلع کردند.

به دنبال اين اطلاع رساني کلانتر منطقه با عوامل تخصصي جهت بررسي به محل درگيري اعزام شدند. پس از حضور کلانتر در منطقه اهالي و شهروندان درباره جزئيات درگيري گفتند: تعداد ۱۵ تن از اراذل و اوباش سطح یک و خطرناک منطقه با موتور سيکلت در محل حضور پيدا کردند و با چاقو و قمه با يکديگر درگير شدند و در پي اين نزاع دست جمعي تعداد ۱۲ دستگاه خودرو و ۲ باب مغازه تخريب شد.

اهالي ادامه دادند: اين اراذل و اوباش که با عربده کشي و فحاشي ايجاد رعب و وحشت کرده بودند، پس از اطلاع از اعزام پليس سريعا منطقه ترک کرده و متواري شدند.

رئيس کلانتري سريعا به دليل حساسيت موضوع شبکه‌هاي اطلاعاتي خود را در سطح منطقه فعال کرد و توانست عاملان اصلي اين نزاع را که همگي از افراد سابقه دار و شرور بودند شناسايي کند.

سپس کلانتر با نيروي ‌هاي عملياتي در چند عمليات منسجم توانست ۷ تن از اوباش را تا ساعات پایاني شب در پارک‌ها و مخفيگاه‌هايشان دستگير و به مقر پلیس انتقال دهد.

با وجود تلاش نيرو‌هاي پليس بازهم ۳ تن از اوباش اصلي فراري بودند ولي کلانتر و نيروهايش دست بردار نبودند و فعاليت گسترده خود را جهت دستگيري متهمان اصلي پرونده ادامه دادند. چندين ساعت از نيمه‌هاي شب گذشته بود که سرنخي از حضور متهمان در منطقه خيابان سي متري جي به دست آمد و رئيس کلانتري بيسيم به همراه نيرو‌هاي عملياتي سريعا وارد عمل شدند.

متهمان که با خودرو جنسيس در حال گذر از خيابان بودند با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند و در نهايت پس از چند دقيقه تعقيب و گريز، رئيس کلانتري با شليک تير خودرو متهمان را متوقف کرد و اوباش پولدار و خطرناک پايتخت را دستگير نمود.
نظر شما