جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۷
کد خبر: ۶۸۴۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
16 مهرماه

«تهران در عکس» از شبکه مستند پخش می‌شود

مستند «تهران در عکس» از تولیدات موسسه تصویر شهر در برنامه فانوس شبکه مستند به روی آنتن می‌رود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي موسسه تصوير شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، قرار است مجموعه ای از مستندهای این موسسه سه شنبه های هر هفته ساعت 23 در برنامه فانوس شبکه مستند پخش شوند که سه شنبه این هفته 16 مهرماه به نمایش مستند تهران در عکس به کارگردانی روبرت صافاریان اختصاص دارد.

این مستند از مجموعه مستند تهران از نگاه هنر و از تولیدات موسسه تصویر شهر است که تهران را از زوایای هنرهای مختلف بررسی و جایگاه این کلان شهر در این هنرها مورد کنکاش قرار می گیرد.

فیلم تهران در عکس، مستندی است که تاملات یک عکاس را درباره تهران در خود جای داده است. در این فیلم ما می توانیم تعداد زیادی از عکس هایی که درون شهر تهران و از گوشه و کنار آن گرفته شده اند را چه در دوره ی فعلی و چه در دوره های پیشین ببینیم و به نتایجی فراتر از نگریستن به عکاسی به عنوان یک هنر و در ارتباط عکاسی با علوم اجتماعی، شهرسازی و معماری و همه ی چیزهای دیگری که می توان در یک تصویر عکس از ورود عکاسی به ایران تا امروز نظاره گر باشیم، برسیم.

لازم به یادآوری است که پیش از این نیز مستندهای هشتاد و یکسالگی ، لبخند خدا  و نان، آتش، پیرمرد از مجموعه مستند شهروند خوب از همین شبکه به روی آنتن رفته است.
نظر شما