جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۲
کد خبر: ۶۹۰۵۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰

بهره‌برداری مترو شرکت برتر در حمل و نقل ریلی شد

در پانزدهمین همایش بین المللی و هشتمین نمایشگاه دستاوردهای حمل و نقل ریلی، شرکت بهره برداری مترو تهران به عنوان شرکت برتر و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل این شرکت به عنوان غرفه برتر نمایشگاه شناخته شدند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ در پانزدهمین همایش بین المللی و هشتمین نمایشگاه دستاوردهای حمل و نقل ریلی که با حضور شرکت های ریلی از جمله شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه و دیگر سازمان ها  و موسسات وابسته در سالن همایش های رازی آغاز به کار کرده بود ؛ عصر دیروز با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

در این مراسم که با حضور آلن فلاش دبیر کل اتحادیه حمل و نقل ریلی UITP برگزار شد، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به عنوان شرکت برتر حوزه حمل ونقل ریلی انتخاب شد. همچنین مهندس عباباف قائم مقام این شرکت هم عنوان پژوهشگر برتر صنعت حمل و نقل ریلی را از آن خود کرد.

در بخش نمایشگاه نیز غرفه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو در جمع چند غرفه برتر این نمایشگاه انتخاب شد.

در پانزدهمین همایش بین المللی و هشتمین نمایشگاه دستاوردهای حمل و نقل ریلی  جمعی از سفرای کشور‌های مختلف، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مدیران صنعت حمل و نقل، دانشجویان و استادان این حوزه حضور داشتند.
برچسب ها: مترو
نظر شما