جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۲
کد خبر: ۶۹۲۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
در فرهنگسرای انقلاب برگزار می شود؛

نقد کتاب «فصل جواني» در سومين نشست باشگاه کتاب

رمان «فصل جواني» آخرين اثر قاسمعلي فراست روز سه شنبه 7 آبان در «باشگاه كتاب» فرهنگسراي انقلاب اسلامي نقد و بررسي مي شود.
به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در اين نشست كه در آستانه روز نوجوان و بسيج دانش آموزي و با حضور نويسنده اين رمان برگزار مي شود، حسين فتاحي و داوود اميريان دو تن از نويسندگان و فعالان حوزه ادبيات داستاني به نقد و بررسي اين اثر می‌پردازند.

 خوانش فصل هايي از اين رمان بخش ديگري از برنامه نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی است. همچنین با توجه به لزوم مطالعه اين اثر پيش از نقد و بررسي، این فرهنگسرا، رمان فصل جواني را با تخفيف 50 درصدي عرضه مي كند. همچنين كتابخانه هاي آفتاب و آفتابگردان فرهنگسرای انقلاب اسلامی اين كتاب را به اعضاء امانت می‌دهند.

سومين نشست «باشگاه كتاب» سه شنبه هفتم آبان ساعت 15:30 در سالن سپيده فرهنگسراي انقلاب اسلامي واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی برگزار خواهد شد.

«فصل جواني» روایت نوجوانی‌ است با تب و تاب موتورسواری که در روزهای جنگ به همراه دایی‌اش به منطقه جنوب می‌رود اما سر از کردستان در می‌آورد. داستان ماجراجویانه‌ این کتاب، ردپایی از عشق را نیز دنبال  می‌کند.
نظر شما