جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۷
کد خبر: ۶۹۵۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۲

استقبال بانوان از ورزش در شهرهای بزرگ بیشتر است

نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه شرایط حضور بانوان در محیط‌های ورزشی در قیاس با گذشته خیلی بهتر شده، گفت: استقبال بانوان از ورزش در شهرهای بزرگ به مراتب بیشتر است.
فروزان زاهدمنش  در خصوص فعالیت‌های ورزش همگانی در حوزه بانوان ضمن بیان مطلب فوق، خاطرنشان کرد: واقعیت این است در نیمه اول سال ما هم مثل همه فدراسیون‌ها درگیر مسایل حاشیه‌ای برای انتخاب دولت جدید و برنامه‌های ورزش بودیم و برای همین برنامه ویژه‌ای نداشتیم با این حال کارهای همیشگی مثل پیاده روی و دیگر برنامه‌ها به اجرا در آمد ولی برنامه خاص نداشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در بخش بانوان شرایط نسبت به گذشته بهتر شده؟، تاکید کرد: خیلی بهتر از قبل شده است. در شهرهای بزرگ استقبال بانوان از ورزش بسیار بیشتر از شهرهای کوچک است. حالا می‌بینیم خانم‌ها در کلاس‌های همگانی بیشتر شرکت می‌کنند و رشته‌های جدیدی مثل پیلاتس، یوگا و ...برای بانوان کاملا جذاب شده است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش‌های همگانی در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی بیان کرد: در شش ماه اول کلاس‌های زیادی را برگزار کردیم و دوره‌های آموزشی فراوانی را برای بانوان داشتیم. به جرات می‌گویم حدود هزار و سیصد کلاس برگزار کردیم که بعید می‌دانم در فدراسیون دیگری این اتفاق رخ داده باشد. در شروع نیمه دوم سال هم که همایش صلح و دوستی را با همکاری کمیته ملی المپیک در استان مازندران برگزار کردیم.

زاهدمنش همچنین با مقایسه ورزش همگانی در بین بانوان ایرانی و دیگر کشورها گفت: نمی‌توانیم در این باره مقایسه خوبی داشته باشیم. مسلما اوضاع در کشورهای اروپایی و پیشرفته بهتر است ولی باید بگویم که ما هم خیلی نسبت به قبل بهتر شده‌ایم.
نظر شما