جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۲
کد خبر: ۶۹۶۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
مدیر عامل سازمان آتش نشانی خبرداد:

تامین ایمنی مسیر راهپیمایی 13 آبان در 16 نقطه

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: فردا آتش نشانان در قالب اکیپ‌های آتش نشانی و با استقرار 8 دستگاه موتورسیکلت و خودرو سنگین در 16 منطقه در مسیرهای راهپیمایی مستقر خواهند شد.
به گزارش شهر سیدرضا خوشزاد ، با بیان اینکه امسال هم در روز استکبارستیزی، آتش نشانان همچون سال های قبل حضوری پر شور خواهند داشت، افزود: در راهپیمایی فردا سیزدهم آبان همچون سال های گذشته آتش نشانان پا به پای مردم در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تامین ایمنی مسیر راهپیمایی در 16نقطه مشخص شده است، تصریح کرد: این مناطق از مهمترین نقاط هستند که آتش نشانان در این محل ها حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه 8 دستگاه موتورسیکلت و 8 دستگاه خودرو سنگین در محل های تعیین شده در مسیر راهپیمایی استقرار خواهند داشت، ادامه داد: این اکیپ ها با تجهیزات اطفا حریق و با حضور بیش از 40 آتش نشان از ساعت 9 صبح فردا تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد در محل های استقرار حضور دارند.

خوشزاد همچنین خاطرنشان کرد: راهپیمایان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی خود، مشکل را به نزدیکترین واحد گشت 125 اطلاع داده و از محل حادثه فاصله بگیرند.
نظر شما