جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۷
کد خبر: ۶۹۶۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴

فراخوان جشنواره فرهنگی هنری «نماز» منتشر شد

جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز در بخش‌های مختلف نظیر داستان کوتاه،‌ رمان، فیلم‌نامه‌نویسی، پویانمایی، فیلم مستند و فیلم کوتاه با هدف ایجاد فضای دینی مناسب اعلام فراخوان کرد.
به گزارش شهر، سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز با هدف اشاعه، ترویج و تبلیغ فرهنگ نماز و ایجاد فضای دینی مناسب به منظور استفاده از زبان هنر در القای مفاهیم دینی به ویژه نماز و تشویق هنرمندان به خلق آثار و تولیدات فاخر هنری اعلام فراخوان داد.

نگاه متعهدانه و هنرمندانه به امر نماز در راستای اشاعه و گسترش این فریضه مقدس در بین نسل نو، الگوسازی برای نسل جدید با معرفی نماز به عنوان بالاترین مظهر عبودیت و خلق و تولید آثار فاخر هنری توسط هنرمندان با رویکرد نماز از جمله محورهای اصلی این همایش است.

این همایش از بخش‌های مختلفی نظیر داستان کوتاه،‌ رمان، فیلمنامه‌نویسی، پویانمایی، فیلم مستند و فیلم کوتاه تشکیل شده است که آخرین مهلت ارسال آثار تا 20 بهمن‌ماه جاری است و اسامی برگزیدگان در نیمه اول اسفند اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش، ‌علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی همدان، خیابان تختی، پشت مسجد میرزاتقی، ستاد اقامه نماز استان همدان،‌ صندوق پستی: 3165 ارسال کنند.

نظر شما