جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۹۹۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
وزیر راه و شهرسازی:

جهانگیریان سکاندار سازمان هواپیمایی شد/کاپیتان بی‌خبر در حال عزل و نصب

وزیر راه و شهرسازی از انتصاب جهانگیریان برای ریاست سازمان هواپیمایی کشوری خبرداد اما به نظر می رسد کاپیتان پهلوانی که امروز فرد جدیدی را برای امورحقوقی و بین الملل این سازمان منصوب کرده از این انتصاب بی‎اطلاع است.
به گزارش شهر، عباس آخوندی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران،با اعلام خبر انتصاب علیرضا جهانگیریان برای ریاست سازمان هواپیمایی کشوری گفت: وی فعالیت‌های اجرایی و فنی فراوانی در این زمینه داشته‌ و در حوزه هوا و فضا فعالیت کرده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جهانگیریان از یاران مرحوم شهید دادمان - وزیر راه و ترابری اسبق - است، گفت : امیدوارم در دوره مدیریت وی شاهد موفقیت‌های بیشتری در سازمان هواپیمایی کشوری باشیم.

انتصاب سرپرست دفتر امور حقوقي و بين‌الملل سازمان هواپيمايی با امضای پهلوانی

خلبان حمیدرضا پهلواني رييس سازمان هواپيمايي كشوري نیز امروز طي ابلاغي عليرضا مهدي زاده را به سمت سرپرست دفتر امور حقوقي و بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري منصوب كرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري ، خلبان پهلواني در اين ابلاغ آورده است.

اميد است با اتكال به خداوند متعال در انجام شايسته وظايف و مسئوليت هاي قانوني ، از جمله تسهيل در رفع اختلافات حقوقي ، تهيه و تنظيم طرحها ، لوايح قانوني ، آيين نامه ها و بررسي قوانين و مقررات ، پيگيري امور حقوق بين الملل ، نظارت موثر بر عملكرد حوزه هاي حقوقي ، جديت در امور تنقيح قوانين مربوط به سازمان با كمك كارشناسان حقوقي و ساماندهي امور با رعايت اصول قانون مداري و آئين نامه هاي جاري و دستورالعملهاي مصوب سازمان در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي موفق باشيد.

نظر شما