جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۰۲۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

ابلاغ شيوه نامه انتخاب معلمان نمونه

رئيس مركز برنامه ريزي و آموزش نيروي انساني وزارت آموزش وپرورش از ابلاغ شيوه نامه انتخاب معلمان نمونه در سال تحصيلي 93-92 در سي امين يادواره بزرگداشت مقام معلم خبر داد.
به گزارش شهر، اسدا... اسدي گرمارودي با اشاره به  تغييرات  عمده ايجاد شده  در شيوه نامه انتخاب  معلمان نمونه  در سال تحصيلي  93-92 گفت : تغيير در كيفيت امتياز دهي به برخي سنجه ها ، ايجاد سنجه هاي جديد از جمله ؛ امتياز دهي  به مدارك تمامي  دوره هاي تحصيلي ، اصلاح حداقل امتياز تعيين شده  براي احراز عنوان  معلم نمونه  به تناسب  افزايش امتياز كلي  نمون برگ الف و .... از جمله تغييرات  عمده اي است كه در اين شيوه نامه اعمال شده است .

وي با اشاره به فصول مختلف  اين شيوه نامه افزود : فصل اول  اين شيوه نامه  شامل ؛ كليات ، اهداف و مشمولان مي شود و در ادامه  فصل دوم به سازمان و تشكيلات ، فصل سوم به مراحل انتخاب معلمان  نمونه، فصل چهارم به ارزيابي و فصل پنجم به تعامل با ستاد مركزي پرداخته است.

رئيس مركز برنامه ريزي و آموزش نيروي انساني وزارت آموزش وپرورش تصريح كرد : در اين شيوه نامه  سهميه معلمان  نمونه در هر شهرستان ، استان و كشور براساس برنامه پنجم  توسعه مشخص شده است كه در اين  ميان خراسان رضوي با  62 سهميه  استاني بيشترين و سمنان با  6 سهميه كمترين تعداد را به خود اختصاص داده اند .

به گفته گرمارودي، تعداد  سهميه  برتر استاني  در تجليل كشوري  43 نفر است.
نظر شما