جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۳
کد خبر: ۷۰۳۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
در گفت‌وگو با «شهر» عنوان شد:

افزایش 20درصدی عناوین در «یاد یار مهربان»

معاون فرهنگی موسسه نشر شهر بارزترین تفاوت یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان با دهمین دوره آن را افزایش 20درصدی عناوین کتاب‌های ارسالی می‌داند.
مسعود سریع‌‌القلم در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: ‌بارزترین تفاوت یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان با دهمین دوره آن، افزایش 20درصدی تعداد کتاب‌های رسیده به دبیرخانه این نمایشگاه است. 
وی ادامه داد: تاکنون بیش از 19هزار عنوان کتاب به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شده است. از آن‌جا که تعداد ناشران شرکت‌کننده در این نمایشگاه ثابت است و از میان 11هزار ناشر در کشور تنها 500 ناشر فعالیت مستمر دارند، شرکت 430 ناشر در این نمایشگاه و ارسال نزدیک به 20هزار عنوان کتاب، نسبت به دوره پیش، چشمگیر و قابل توجه است.

مدیر انتشارات موسسه نشر شهر افزود:‌ تعداد ناشران شرکت‌کننده در یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان احتمالا به 450 خواهد رسید؛ زیرا برخی از ناشران که از قضا بسیار هم فعال‌اند، برای مثال نشر «دلیل ما» در قم، به دلایلی از ثبت نام در سایت نمایشگاه جامانده‌اند که به‌صورت موردی ثبت‌نام خواهند شد. 

یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان با هدف تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه، از سوم تا نهم آذر ماه ساعت 8 تا 16 در باغ کتاب تهران واقع در بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق)،‌ بعد از ایستگاه مترو شهید حقانی، ورودی اراضی عباس آباد، جنب کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
فراهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
0
0
با تشکر از زحمات شما درجهت گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه خواهشمند است تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب و مکان برگزاری آن را اعلام فرمائید
نظر شما