جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۰
کد خبر: ۷۰۳۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
معاون شهردار تهران:

مبلمان شهری تهران سبک‌سازی خواهد شد

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تشکیل کمیته تخصصی آرام سازی فضای شهری خبر داد و گفت : فضای شهری تهران آرام ، مبلمان آن سبک سازی و زوائد بصری موجود در شهر حذف خواهند شد.
به گزارش شهر،مجتبی عبدالهی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد :‌ بسته کاری مشخصی تهیه کرده و در حال بررسی به کمک مشاور هستیم تا بتوانیم مبلمان شهری تهران را سبک کرده همچنین زوائد بصری موجود را کاهش داده و برطرف کنیم .

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اظهار کرد :‌ با سبک سازی مبلمان شهری همانند پل‌های عابر پیاده ، خطر احتمالی ناشی از سقوط آنها در مواقعی همانند زلزله کاهش بسیاری خواهد یافت . همچنین تابلوهای اصناف ، علائم رانندگی و.. نیز از جمله مواردی است که در طرح سبک سازی مبلمان شهری مورد توجه قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به حذف زوائد نیز گفت:‌ زوائد بصری بسیاری در سطح شهر وجود دارد که برطرف کردن آنها موجب آرامش بصری شهروندان شده و تاثیرات مطلوبی به همراه دارد.

معاون شهردار تهران افزود :‌ کمیته‌ای نیز متشکل از شرکت ساماندهی مشاغل ، سازمان زیباسازی ، حوزه شهرسازی و.. نیز بدین منظور تشکیل شده تا این موضوع را از ابعاد مختلف بررسی کند تا کار به خوبی پیش رود.

عبدالهی همچنین خاطرنشان ساخت:‌ مطالعات و بررسی‌های این طرح مراحل پایانی را می‌گذراند و بعد از اتمام ، اطلاع رسانی‌های لازم انجام شده و کار آغاز خواهد شد.
نظر شما