جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۸
کد خبر: ۷۰۶۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
درخواست رییس پلیس راهور تهران بزرگ از تهرانی‌ها:

شهروندان تا ساعت 14 در محدوده مصلی تردد نکنند

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به علت ترافیک به وجوده آمده از صبح امروز اطراف مصلی تهران گفت: شهروندان حتی‌الامکان تا ساعت 2 بعدازظهر در محدوده مصلی و خیابان‌های اطراف آن عبور و مرور نکنند.
سردارحسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درباره علت حجم سنگین ترافیک صبح امروز در حوالی مصلی امام خمینی(ره) تهران، بزرگراه رسالت و خیابان‌های اطراف آن از جمله خیابان شهیدبهشتی و قنبرزاده، اظهار داشت: از ساعت 4 صبح امروز حدود 2 هزار دستگاه اتوبوس برای شرکت در همایش بزرگ بسیجیان از اقصی‌نقاط کشور وارد محدوده مصلی و خیابان‌های اطراف شدند. اتوبوس‌ها باعث شد خیابان‌های اطراف مصلی تهران از جمله شهید بهشتی، مطهری، حقانی و دیگر خیابان‌های همجوار این منطقه با ترافیک سنگین روبرو شوند.

وی افزود: همایش بزرگ بسیجیان با عنوان طرح «جمکران» تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت، لذا به شهروندان اکیدا توصیه می‌کنیم که با توجه به بار خروجی این همایش تا ساعت 2 بعدازظهر به بعد حتی‌الامکان در محدوده مصلی و خیابان‌های اطراف آن عبور و مرور نکنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: ما در جهت هر چه بهتر این همایش و کاستن از بار ترافیکی آن طرح ترافیکی خاصی را تنظیم کرده‌ایم و ماموران پلیس راهور تهران بزرگ با استقرار در خیابان‌های منتهی به مصلی تهران در حال کنترل ترافیک این مناطق هستند.

سردار رحیمی در پایان از شهروندان به دلیل ترافیک ایجاده شده در این محورعذرخواهی و از همکاری شهروندان سپاسگذاری کرد.

برچسب ها: ترافیک ، مصلی
نظر شما