جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۹
کد خبر: ۷۰۷۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
مدیرعامل شهروند خبر داد :

اجرای طرح فروش فوق العاده در سه شعبه شهروند

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای شهروند از آغاز طرح تخفیف ویژه در سه شعبه فروشگاهی خبر داد و گفت : شهروند جمهوری ، متروی صادقیه و آزادی از 5 تا 25 آذر ماه 500 بارکد کالا را با تخفیف ویژه عرضه خواهند کرد.
به گزارش شهر، قدرت گودرزی،ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: این طرح فروش فوق العاده از چندی پیش در بعضی شعبه های شهروند آغاز شد و شهروندان استقبال قابل توجهی از آن داشتند ، به همین دلیل به مرور در دیگر شعبه ها نیز اجرا می شود.

وی با اشاره به  اینکه طرح فروش فوق العاده سه شعبه یادشده 20 روزه و دو برابر روزهای فروش ویژه در فروشگاه های قبلی است افزود : در این دوره در هر کدام از فروشگاه های مذکور 500 بارکد کالا با تخفیف 5 تا 35 درصد عرضه می شود.

گودرزی خاطرنشان ساخت : کالاهای تخفیف خورده شامل تمامی دپارتمان های موجود در شهروند خواهد بود و در پایان نیز به قید قرعه به خریداران هدایایی تقدیم می شود.

مدیرعامل شهروند همچنین از افتتاح اخیر غرفه فروش ادکلن در شهروند بیهقی خبر داد و افزود: غرفه فروش طلا در شهروند بهرود نیز تا پایان سال افتتاح خواهد شد. این دومین غرفه طلا فروشی در مجموعه شهروند است و پیش از این در شهروند بیهقی نیز این غرفه کار خود را آغاز کرده بود.
نظر شما