جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۱
کد خبر: ۷۱۷۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶

مهلت ثبت‏نام آرم طرح ترافیک تا 30 آذر تمدید شد/سهمیه بگیران ثبت‏نام کنند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تمدید مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک سال 93 تا 30 آذر خبرداد و افزود: تاکنون ۴۵ هزار متقاضی ثبت‌نام کرده‌اند.
سید جعفر تشکری هاشمی در گفت و گو با خبرنگار شهر با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک سال 93  تا 30 آذر، گفت: ثبت نام آرم طرح ترافیک  که از 3 آذر آغاز شده ، تا 30 آذرماه  تمدید شد.

معاون شهردار تهران افزود: تمام متقاضیان مجوز طرح ترافیک می توانند با مراجعه به سایت شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir  و ورود به بخش ثبت نام طرح ترافیک سالیانه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گفته تشکری هاشمی تاکنون ۴۵ هزار متقاضی حقیقی و حقوقی برای دریافت آرم طرح ترافیک سال 93 ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه امکان ورود اطلاعات سهمیه بگیران هنوز در سامانه شهرداری تهران فراهم نشده است گفت: توصیه می شود سهمیه بگیران مشابه متقاضیان حقیقی اطلاعات خود را در سامانه شهرداری تهران ثبت کنند تا در زمانی که سهمیه ها اعلام خواهد شد بر اساس کد رهگیری نسبت به ثبت سهمیه خود اقدام کنند. 

معاون شهردار تهران تاکید کرد: تعداد مجوزهای طرح ترافیک نسبت به دوره قبل یک فقره هم افزایش نخواهد داشت و  نرخ مجوزهای آرم طرح ترافیک در سال 93 به میزان 10 درصد افزایش می‎یابد که این افزایش نرخ منوط به تصمیم گیری شورای اسلامی شهر تهران است.

تشکری هاشمی یاد آور شد: ثبت نام برای دریافت آرم طرح ترافیک تنها از طریق ثبت نام اینترنتی صورت خواهد گرفت و تمام متقاضیان از جمله خبرنگاران باید نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

خبرهای مرتبط
نظر شما